Ovlašteni predstavnik u Italiji

Ovlašteni predstavnik u Italiji

Usluga ovlaštenog predstavnika sada je dostupna u Italiji za EE otpad i baterije

Strane tvrtke koje nemaju pravni subjekt ili registrirano sjedište u Italiji, a stavljaju električnu i elektroničku opremu (EEO) i/ili baterije na talijansko tržište, zakonski su obvezne pridržavati se nacionalnih propisa o proširenoj odgovornosti proizvođača (EPR). Kako bi ispunile te obveze, strane tvrtke moraju imenovati ovlaštenog predstavnika sa sjedištem u Italiji.

Usklađenost s EPR-om za EE otpad i baterije u Italiji

Ovaj zahtjev temelji se na provedbi dviju ključnih direktiva EU u Italiji:

  • Direktiva 2012/19/EU o otpadnoj električnoj i elektroničkoj opremi (EEO),
  • Direktiva 2006/66/EZ i Uredba EU 2023/1542 o baterijama i akumulatorima te otpadnim baterijama i akumulatorima.

Ovlašteni predstavnik djeluje u ime stranog proizvođača kako bi osigurao potpunu usklađenost s talijanskim i europskim propisima. To uključuje:

  • registraciju u relevantnim nacionalnim registrima,
  • redovito izvještavanje o količinama i vrstama proizvoda stavljenih na tržište,
  • osiguravanje usklađenosti s obvezama u vezi s odgovarajućim označavanjem, prikupljanjem i recikliranjem,
  • koordinaciju s kolektivnim EPR programima, gdje je primjenjivo.

❗ Važno: Bez ovlaštenog predstavnika, strane tvrtke ne mogu legalno staviti EE opremu ili baterije na talijansko tržište.

Tko mora imenovati ovlaštenog predstavnika u Italiji?

Svaka tvrtka bez pravnog subjekta ili registriranog sjedišta u Italiji koja prodaje:

  • Električne ili elektroničke uređaje (npr. kućanske aparate, IT opremu, potrošačku elektroniku, …),
  • Baterije ili akumulatore (kao samostalne proizvode ili ugrađene u uređaje),

Mora imenovati ovlaštenog predstavnika u Italiji kako bi se osigurala usklađenost s propisima o proširenoj odgovornosti proizvođača.

To uključuje:

  • Izravnu prodaju putem online trgovine (npr. Amazon, eBay),
  • Prekogranične B2B pošiljke,
  • Prodaju putem platformi ili distributera trećih strana.

Čak i minimalne količine električne i električne opreme ili baterija zahtijevaju potpunu usklađenost – u talijanskom zakonodavstvu o proširenoj odgovornosti proizvođača ne postoje definirane minimalne vrijednosti/količine.

Zašto odabrati Interzero kao svog ovlaštenog predstavnika u Italiji?

U Interzeru nudimo sveobuhvatnu podršku tvrtkama koje se moraju pridržavati talijanskih propisa o EE opremi i baterijama. Kao vaš ovlašteni predstavnik u Italiji, mi ćemo:

  • registrirati vas u relevantnim nacionalnim registrima, kao što su AEE registar (za električnu i električnu opremu) i Registar baterija (za baterije),
  • dodijeliti registracijski broj za vašu električnu i/ili baterijsku opremu,
  • pridružiti se kolektivnom EPR sustavu i djelovati kao vaša kontaktna točka za sva regulatorna pitanja,
  • dostaviti izvješća kolektivnom EPR sustavu,
  • podnijeti godišnje izvješće nacionalnom registru.

Kako imenovati Interzero kao svog ovlaštenog predstavnika u Italiji?

Početak je brz i u potpunosti online:

  1. Izradite besplatni račun tvrtke putem našeg talijanskog portala – potrebna je samo minuta.
  2. Unesite vrste proizvoda i procijenjene količine za talijansko tržište.
  3. Zatražite procjenu troškova i dovršite svoju narudžbu.
  4. Slijedite korake za potvrdu poslane na vašu e-poštu.

Nakon što sve bude gotovo, mi ćemo se pobrinuti za cijeli postupak usklađivanja umjesto vas.

Često postavljana pitanja

Tko je ovlašteni predstavnik u Italiji?

Ovlašteni predstavnik je pravna osoba sa sjedištem u Italiji koja preuzima odgovornost za ispunjavanje EPR obveza u ime stranog proizvođača.

Tko se smatra “proizvođačem” prema talijanskom EPR zakonodavstvu?

Proizvođač je svaka tvrtka koja proizvodi, uvozi ili prodaje EEO ili baterije na talijanskom tržištu, bez obzira na količinu, bilo izravno, putem distributera ili putem internetske trgovine.

Tko mora imenovati ovlaštenog predstavnika?

Strane tvrtke bez pravnog subjekta ili registriranog sjedišta u Italiji moraju imenovati ovlaštenog predstavnika ako stavljaju električnu i elektroničku opremu (EEO), baterije ili akumulatore na talijansko tržište. Ova obveza primjenjuje se bez obzira prodaju li se proizvodi izravno krajnjim korisnicima (npr. putem internetskih platformi) ili putem lokalnih distributera.

Ovaj zahtjev temelji se na provedbi dviju ključnih direktiva EU u Italiji:

  • Direktiva 2012/19/EU o otpadnoj električnoj i elektroničkoj opremi (EEO),
  • Direktiva 2006/66/EZ i Uredba EU 2023/1542 o baterijama i akumulatorima te otpadnim baterijama i akumulatorima.

Ovaj zakon, od proizvođača koji nisu osnovani u državi članici EU, zahtijeva da imenuju ovlaštenog predstavnika u svakoj zemlji u kojoj prodaju svoje proizvode. U Italiji se to provodi nacionalnim zakonodavstvom, a nadzire ga Nacionalni registar AEE (za EEO) i Registar Pile (za baterije i akumulatore).

Koje su odgovornosti ovlaštenog predstavnika prema EPR-u?

Ovlašteni predstavnik djeluje u ime stranog proizvođača kako bi osigurao potpunu usklađenost s talijanskim i europskim zakonodavstvom.

VIŠE INFORMACIJA O OVLAŠTENOM PREDSTAVNIKU U ITALIJI

Odaberite zemlju u kojoj vam je potreban ovlašteni predstavnik i saznajte više o lokalnim EPR propisima

Ovlašteni predstavnik Slovenija

Ovlašteni predstavnik Austrija

Ovlašteni predstavnik Njemačka

Ovlašteni predstavnik Hrvatska

Ovlašteni predstavnik Poljska

Ovlašteni predstavnik Španjolska

Kontakt

otpad@interzero.hr


    Ovlašteni predstavnik u Njemačkoj

    Ovlašteni predstavnik za baterije i EE otpad u Njemačkoj – povjerite nam svoje EPR obveze

    Strani poduzetnici koji prodaju određene kategorije proizvoda kupcima u Njemačkoj moraju ispuniti niz obveza prema njemačkim EPR propisima. Jedna od tih obveza je imenovanje ovlaštenog EPR predstavnika koji preuzima odgovornost za ispunjavanje obveza koje se odnose na električnu opremu, baterije i akumulatore.

     

    EPR propisi u Njemačkoj – što trebate znati?

    Sustav proširene odgovornosti proizvođača (EPR) uveden je u Njemačkoj primjenom EU direktiva 94/62/EZ o ambalaži i ambalažnom otpadu, 2006/66/EZ o baterijama i akumulatorima (rev. Uredba 2023/1542) i 2012/19/EU o otpadnoj električnoj i elektroničkoj opremi (EE otpad).

    Njemački EPR pokriva sljedeće kategorije proizvoda:

    • prema ElektroG – električna i elektronička oprema (EE otpad, EE otpad),
    • prema BattG – baterije i akumulatori,
    • prema VerpackG – ambalaža i pakirani proizvodi.

     

    Trgovci koji stavljaju spomenutu ambalažu i proizvode na njemačko tržište moraju ispunjavati nekoliko obveza usmjerenih na osiguranje pravilnog rukovanja nastalim otpadom. Te obveze uključuju:

    • registraciju kod nadležnih tijela (Njemačka klirinška kuća – EAR za baterije, akumulatore te električnu i elektroničku opremu, ZSVR-LUCID za ambalažu) radi dobivanja EPR broja,
    • redovito izvještavanje o količinama proizvoda i ambalaže stavljenih na njemačko tržište,
    • organizaciju prikupljanja otpada koji nastaje od dotičnih proizvoda (putem organizacije za proširenu odgovornost proizvođača),
    • obvezu informiranja (odgovarajuće označavanje ambalaže i proizvoda, informacije o sustavu prikupljanja),
    • za tvrtke koje nisu osnovane u Njemačkoj, a stavljaju baterije i opremu na tržište: imenovanje ovlaštenog EPR predstavnika.

     

    Tko je ovlašteni EPR predstavnik u Njemačkoj?

    Ovlašteni EPR predstavnik je fizička ili pravna osoba koja preuzima obveze proizvođača u skladu s EPR-om u Njemačkoj (ElektroG, BattG, VerpackG). Opseg tih obveza ovisi prvenstveno o vrsti proizvoda ili ambalaže stavljene na njemačko tržište.

    Ovlašteni predstavnik proizvođača može biti samo subjekt koji je registriran u Njemačkoj, upisan u odgovarajući registar (LUCID, EAR) i koji je s proizvođačem sklopio pisani ugovor kojim na njega prenosi obveze iz EPR Uredbe.

    Tko mora imenovati ovlaštenog predstavnika tvrtke za EPR u Njemačkoj?

    Imenovanje ovlaštenog predstavnika za EPR u Njemačkoj obavezno je za sve tvrtke koje na njemačko tržište, a nemaju poslovno sjedište u Njemačkoj, stavljaju:

    • baterije i akumulatore,
    • proizvode koji sadrže baterije ili akumulatore,
    • električnu i elektroničku opremu (EEO).

     

    Ovlašteni predstavnik stoga mora biti imenovan za strane tvrtke koje prodaju proizvode izravno pojedinačnim kupcima u Njemačkoj putem kanala prodaje na daljinu (vlastite internetske trgovine ili prodajne platforme poput Amazona, eBaya, Zalanda itd.).

    Obveza imenovanja ovlaštenog predstavnika još se ne odnosi na tvrtke koje prodaju ambalažu i pakirane proizvode u Njemačku. Ova obveza stupit će na snagu tek u kolovozu 2026., kada stupi na snagu PPWR (Uredba o ambalaži i ambalažnom otpadu). Međutim, ovi poduzetnici mogu dobrovoljno imenovati ovlaštenog EPR predstavnika kako bi uštedjeli vrijeme i stekli povjerenje da se sve njihove obveze izvršavaju ispravno i na vrijeme.

    Ovlašteni EPR predstavnik u Njemačkoj – odaberite najbolju ponudu

    Trebate li imenovati ovlaštenog EPR predstavnika u Njemačkoj? Želite li povjeriti svoje zadatke pouzdanoj tvrtki koja će ih obavljati s najvećom pažnjom? Potpišite ugovor s Interzerom! Kao konzultantska tvrtka za okoliš s preko 30 godina iskustva, pružit ćemo vam sveobuhvatnu, profesionalnu podršku i osloboditi vas opterećujućih zadataka.

    Odabirom Interzera kao vašeg ovlaštenog EPR predstavnika u Njemačkoj:

    • prenosite sve svoje odgovornosti koje proizlaze iz EPR propisa u Njemačkoj,
    • brzo i jednostavno dobivate sve podatke i dokumente koje zahtijevaju glavne prodajne platforme,
    • štedite vrijeme sebi i svojim zaposlenicima,
    • moći ćete sigurno i potpuno legalno prodavati svoje proizvode njemačkim kupcima,
    • imat ćete jamstvo da se otpad od vaših proizvoda obrađuje na ekološki prihvatljiv način.

    Ispunite kratki upitnik i zatražite ponudu za usluge za vašu tvrtku >>

    Potpišite ugovor s Interzerom u nekoliko jednostavnih koraka

    Kako bismo tvrtkama olakšali ispunjavanje njihovih obveza prema EPR propisima, nudimo našim kupcima mogućnost brzog, praktičnog i 100% daljinskog sklapanja ugovora.

    Da biste nas ovlastili kao ovlaštenog predstavnika vaše tvrtke u Njemačkoj:

    1. Odaberite vrstu proizvoda koje prodajete kupcima u Njemačkoj i nastavite s obrascem: Baterije i akumulatorji, Električna in elektronička oprema, Ambalaža, Transportna ambalaža
    2. Unesite količine i težinu proizvoda koje želite uključiti.
    3. Unesite podatke o svojoj tvrtki i potvrdite da su točni.
    4. Potvrdite narudžbu i slijedite upute koje ćete primiti e-poštom.

    Niste sigurni primjenjuju li se EPR propisi i na vašu tvrtku? Zatražite besplatan savjet od naših stručnjaka! Idite na kalendar i rezervirajte termin.

    Koje su naše odgovornosti kao ovlaštenog predstavnika u Njemačkoj?

    Interzero pruža profesionalne usluge zaštite okoliša kupcima iz svih industrija već više od 30 godina. Prisutni smo u 10 zemalja, uključujući Njemačku, gdje preuzimamo obveze proširene odgovornosti proizvođača od tvrtki.

    Kao ovlašteni predstavnik vaše tvrtke u Njemačkoj, pobrinut ćemo se za:

    • registraciju vaše tvrtke u relevantne registre (LUCID, EAR),
    • recikliranje i gospodarenje otpadom od ambalaže, opreme i baterija koje stavljate na njemačko tržište,
    • pridruživanje sustavu proširene odgovornosti proizvođača,
    • izvještavanje o ambalaži, opremi i baterijama uvedenim u svakoj kalendarskoj godini,
    • licenciranje ambalaže i isplatu tantijema (ako je potrebno) u ime vaše tvrtke,
    • zastupanje vaše tvrtke pred njemačkim vlastima i institucijama.

    Naši stručnjaci upoznati će se sa specifičnostima vašeg poslovanja kako bi precizno definirali vaše odgovornosti kao proizvođača u njemačkom EPR sustavu. To će nam omogućiti da sve zadatke obavljamo učinkovito, sveobuhvatno i u najboljem interesu okoliša.

    VIŠE INFORMACIJA O OVLAŠTENOM PREDSTAVNIKU U NJEMAČKOJ

    Odaberite zemlju u kojoj vam je potreban ovlašteni predstavnik i saznajte više o lokalnim EPR propisima

    Ovlašteni predstavnik Slovenija

    Ovlašteni predstavnik Austrija

    Ovlašteni predstavnik Italja

    Ovlašteni predstavnik Hrvatska

    Ovlašteni predstavnik Poljska

    Ovlašteni predstavnik Španjolska

    Kontakt

    otpad@interzero.hr


      Ovlašteni predstavnik u Hrvatskoj

      Ovlašteni EPR predstavnik u Hrvatskoj – Potpišite ugovor online

      Tražite li provjerenu i pouzdanu tvrtku koja će u vaše ime obavljati EPR obveze u Hrvatskoj? Iskoristite usluge Interzera! Kao ovlašteni predstavnik vaše tvrtke u Hrvatskoj, preuzet ćemo sve vaše EPR obveze kako biste bezbrižno mogli obavljati svoje poslovne aktivnosti. Pogledajte našu ponudu i potpišite ugovor online!

       

      Jeste li obavezni imenovati ovlaštenog EPR predstavnika u Hrvatskoj?

      Poduzetnici koji ulaze na hrvatsko tržište ambalaže, električne i elektroničke opreme te baterija moraju ispuniti niz zakonskih obveza u skladu sa zakonodavstvom o proširenoj odgovornosti proizvođača (EPR) u Hrvatskoj. Strane tvrtke ne mogu samostalno ispuniti te obveze – moraju koristiti usluge ovlaštenog predstavnika u Hrvatskoj.

      Ako ove proizvode i ambalažu nudite krajnjim kupcima u Hrvatskoj putem:

      • vaše online trgovine,
      • prodajnih platformi (npr. Zalando, eBay, Etsy),
      • drugih kanala prodaje na daljinu…

      morate ispuniti svoje obveze prema EPR-u uz pomoć ovlaštenog predstavnika.

      Interzero pruža profesionalne usluge kao ovlašteni zastupnik za sve subjekte koji na hrvatsko tržište uvoze/stavljaju ambalažu i pakirane proizvode. Prenesite svoje odgovornosti na nas i pridružite se zadovoljnim kupcima!

       

      Koje odgovornosti preuzimamo kao ovlašteni predstavnik vaše tvrtke u Hrvatskoj?

      Kao ovlašteni predstavnik vaše tvrtke za EPR u Hrvatskoj, preuzet ćemo provedbu svih obveza proizvođača koje nameću lokalni propisi. Nakon potpisivanja ugovora, pobrinut ćemo se za:

      • upis vaše tvrtke u Hrvatski registar proširene odgovornosti proizvođača (RPPO),
      • mjesečno izvještavanje o količini ambalaže i proizvoda koje vaša tvrtka uvodi na hrvatsko tržište,
      • određivanje i plaćanje naknada u vaše ime za gospodarenje otpadom na račun Hrvatskog Fonda za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost (FZOEU),
      • zastupanje vaše tvrtke u vezi s EPR obvezama prema lokalnim vlastima i nadležnim službama.

      To će vam omogućiti da svojim kupcima prodajete svoje proizvode sigurno i 100% u skladu s propisima u Hrvatskoj.

      Zašto Interzero? Naše iskustvo s EPR-om u Hrvatskoj i diljem EU

      Usklađenost sa zahtjevima koji proizlaze iz proširene odgovornosti proizvođača u pojedinim zemljama EU predstavlja veliki izazov za mnoge tvrtke. U Interzeru želimo podržati svaku tvrtku u provedbi tih obveza, zbog čega nudimo profesionalne, sveobuhvatne i cjelovite EPR usluge u Hrvatskoj i 29 drugih zemalja te djelujemo kao ovlašteni predstavnik koji zastupa naše kupce na 30 europskih tržišta.

      U Hrvatskoj poslujemo kao pravni subjekt i zastupamo:

      • proizvođače,
      • uvoznike i
      • trgovce koji isporučuju ambalažu i proizvode unutar Europske Zajednice.

      Trudimo se osigurati da vaša tvrtka ispunjava sve zahtjeve lokalnih EPR propisa. S nama možete poslovati legalno, sigurno i bez straha od pravnih i financijskih posljedica!

      Kako uspostaviti ovlaštenog EPR predstavnika u Hrvatskoj?

      Kako bismo vam olakšali ispunjavanje vaših obveza prema EPR propisima u Hrvatskoj, kreirali smo online portal koji vam omogućuje brz izračun troškova suradnje s Interzerom i besprijekorno potpisivanje ugovora. Odabirom naših usluga, svu papirologiju ćete završiti u samo nekoliko minuta, bez napuštanja doma ili ureda!

      Za sklapanje ugovora s tvrtkom Interzero:

      1. Izradite besplatni račun za svoju tvrtku na EPR Interzero.
      2. Ispunite podatke o količinama i vrstama ambalaže i proizvoda koje uvozite kako biste izračunali troškove ugovora.
      3. Potvrdite točnost podataka i sastavite ugovor.
      4. Potpišite ugovor i unesite ga u svoj korisnički račun na web stranici EPR Interzero.

      Gotovo! Sada se možete bezbrižno usredotočiti na rast svog poslovanja, dok ćemo mi sve vaše obveze izvršavati učinkovito, pouzdano i uz najveću brigu za okoliš.

      VIŠE INFORMACIJA O OVLAŠTENOM PREDSTAVNIKU U HRVATSKOJ

      Odaberite zemlju u kojoj vam je potreban ovlašteni predstavnik i saznajte više o lokalnim EPR propisima

      Ovlašteni predstavnik Slovenija

      Ovlašteni predstavnik Austrija

      Ovlašteni predstavnik Italja

      Ovlašteni predstavnik Njemačka

      Ovlašteni predstavnik Poljska

      Ovlašteni predstavnik Španjolska

      Kontakt

      otpad@interzero.hr


        Ovlašteni predstavnik u Poljskoj

        Ovlašteni predstavnik u Poljskoj

        Svaki poduzetnik koji stavlja električnu i elektroničku opremu na tržište mora ispuniti niz obveza propisanih Zakonom o WEEE-u. Poljske tvrtke to mogu učiniti samostalno ili putem organizacije za oporabu. S druge strane, strane tvrtke mogu biti obavezne imenovati ovlaštenog predstavnika u Poljskoj koji će u njihovo ime obavljati EPR obveze.

        Jeste li dužni imenovati ovlaštenog predstavnika u Poljskoj?

        Ako vaša tvrtka ispunjava sljedeće uvjete:

        • je proizvođač električne i elektroničke opreme, uvozi ili stječe opremu unutar Zajednice, naručuje opremu pod vlastitom robnom markom,
        • ima sjedište izvan Poljske,
        • prodaje električnu i elektroničku opremu kupcima u Poljskoj na daljinu (internetska trgovina, prodajne platforme,…)

        …tada ste dužni imenovati ovlaštenog predstavnika u Poljskoj.

        Tvrtke koje ne ispune ovu obvezu mogu biti kažnjene novčanom kaznom između 15.000 i 500.000 funti.

        EPR ovlašteni predstavnik u Polskoj

        Primjer:

        Ja sam proizvođač električne i elektroničke opreme u Češkoj Republici. Odlučujem prodavati svoje proizvode online kupcima u Poljskoj koristeći platforme kao što su Allegro, Arena, Ceneo, eBay, Erli ili Amazon. Trebam li imati ovlaštenog predstavnika u Poljskoj?

        Odgovor:

        Da, prema poljskom zakonu dužni ste imenovati ovlaštenog predstavnika u Poljskoj koji će u vaše ime obavljati EPR obveze.

        Tko može biti ovlašteni predstavnik vaše tvrtke?

        Ulogu ovlaštenog predstavnika u Poljskoj mogu obavljati fizičke osobe, pravne osobe i organizacijski subjekti bez pravne osobnosti. Jedini zakonski uvjet je potreba za registriranim sjedištem na poljskom teritoriju.

        Da biste uspostavili ovlaštenog predstavnika vaše tvrtke u Poljskoj, potrebno je sklopiti pisani ugovor s odabranim subjektom. Nakon potpisivanja ugovora, vaš odabrani predstavnik će izvršavati obveze vaše tvrtke putem organizacije za oporabu.

        Ovlašteni predstavnik tvrtke u Poljskoj može biti i organizacija za oporabu električne i elektroničke opreme, kao što je Interzero.

        Interzero – Vaš ovlašteni predstavnik u Poljskoj

        Nudimo uslugu ovlaštenog predstavnika u Poljskoj, svim poduzećima koja stavljaju opremu na poljsko tržište. Kao organizacija za oporabu električne i elektroničke opreme, obavljat ćemo sve dužnosti vaše tvrtke bez ikakvih posrednika. Naši stručnjaci će se upoznati sa specifičnostima vašeg poslovanja i odrediti vrstu i status vaših EPR obveza, a zatim će vam ponuditi najpovoljniju ponudu.

        Izravnim ugovaranjem s Interzerom možete biti sigurni da će zakonske obveze vaše tvrtke biti ispunjene pouzdano, pravovremeno i sveobuhvatno.

        Ako ste dobavljač opreme unutar Zajednice ili prodajete izravno kupcima izvan Poljske putem komunikacije na daljinu, možete koristiti našu pomoć u uspostavljanju ovlaštenog predstavnika (ponekad se naziva i ovlašteni predstavnik) u drugim zemljama EU u kojima Interzero Grupa posluje: Austriji, Njemačkoj, Španjolskoj ,Italiji, Sloveniji i Hrvatskoj.

        Zašto imenovati ovlaštenog predstavnika u Poljskoj?

        Uspostavljanje ovlaštenog predstavnika u Poljskoj nije samo obveza, već i niz pogodnosti za vašu tvrtku. Koje? Provjerite!

        Zahvaljujući uspostavljanju partnerstva s tvrtkom Interzero:

        • ispunjavate zakonsku obvezu osnivanja ovlaštenog predstavnika u Poljskoj,
        • bit ćete sigurni da su sve aktivnosti koje se provode u ime vaše tvrtke u skladu s važećim zakonodavstvom,
        • izbjeći ćete ozbiljne posljedice koje proizlaze iz nepravilne provedbe ili neprovođenja zakonskih obveza vaše tvrtke (npr. u obliku financijskih kazni),
        • pružit ćete stranim distributerima vaše opreme dodatnu pogodnost oslobađanja od obveza uvoditelja opreme.

        Koje odgovornosti preuzimamo kao ovlašteni predstavnik vaše tvrtke?

        Kao ovlašteni predstavnik vaše tvrtke u Poljskoj, Interzero će preuzeti sve obveze prema Zakonu o otpadnoj električnoj i elektroničkoj opremi. To uključuje odgovornosti:

        • organizacija i financiranje prikupa i obrade EE otpada,
        • postizanje minimalnih godišnjih stopa prikupa EE otpada (od 2021. nadalje od 65% prosječne godišnje težine unesene opreme),
        • postizanje minimalnih razina oporabe i pripreme za ponovnu upotrebu i recikliranje EE otpada,
        • sklapanje ugovora s reciklerom u skladu s Zakonom,
        • provođenje kampanja javnog obrazovanja,
        • godišnje obračunavanje obveza provođenja kampanja javnog obrazovanja.

        Imajte na umu da su obveze proizvođača, na svim subjektima koji prodaju električnu i elektroničku opremu putem komunikacije na daljinu izravno korisnicima u Poljskoj, bez obzira na vrstu i količinu opreme plasiran na poljsko tržište! Potpišite ugovor s Interzerom već danas – s nama ćete biti oslobođeni tereta odgovornosti i dobiti vrijeme za ono što je najvažnije za razvoj vašeg poslovanja.

        Zašto Interzero?

        Interzero Grupa pruža integrirane usluge zaštite okoliša kupcima u Poljskoj, Europi i diljem svijeta više od 30 godina. Imamo veliko iskustvo, široke kompetencije i kvalificirani tim stručnjaka koji svakodnevno podržavaju poduzetnike u gotovo svim područjima vezanim uz zaštitu okoliša.

        Zašto biste trebali odabrati Interzero kao ovlaštenog predstavnika svoje tvrtke u Poljskoj?

        • Mi smo organizacija za oporabu električne i elektroničke opreme i dugi niz godina ispunjavamo zakonske dužnosti posrednika za naše kupce.
        • Nudimo konkurentne cijene i mogućnost korištenja našeg širokog spektra drugih usluga zaštite okoliša na jednom mjestu.
        • Naši stručnjaci imaju veliko znanje i dugogodišnje iskustvo kako bi osigurali da dužnosti vaše tvrtke teku nesmetano i bez problema.
        • Aktivni smo u brojnim zemljama EU-a i stoga možemo djelovati kao ovlašteni predstavnik i u drugim državama članicama.

        Niste sigurni treba li vaša tvrtka imenovati ovlaštenog predstavnika u Poljskoj? Imate li pitanja o usluzi ovlaštenog predstavnika? Ili možda želite uspostaviti ovlaštenog predstavnika u drugim zemljama EU-a? Pišite nam! Naši stručnjaci rado će vam pomoći i otkloniti sve vaše nedoumice.

        VIŠE INFORMACIJA O OVLAŠTENOM PREDSTAVNIKU U POLJSKOJ

        Odaberite zemlju u kojoj vam je potreban ovlašteni predstavnik i saznajte više o lokalnim EPR propisima

        Ovlašteni predstavnik Hrvatska

        Ovlašteni predstavnik Austrija

        Ovlašteni predstavnik Italja

        Ovlašteni predstavnik Njemačka

        Ovlašteni predstavnik Slovenija

        Ovlašteni predstavnik Španjolska

        Kontakt

        otpad@interzero.hr


          Ovlašteni predstavnik za EPR u EU

          Ovlašteni predstavnik za EPR u EU

          Prodajete li svoje proizvode stranim kupcima iz država članica EU? Planirate li započeti takvu prodaju, ali ne znate koje formalnosti trebate ispuniti? Ako želite prodavati proizvode putem web shopa, prodajne platforme ili drugih sredstava komunikacije na daljinu, morate imenovati ovlaštenog predstavnika svoje tvrtke.

          U zemljama EU-a imenovanje ovlaštenog predstavnika (također poznatog kao ovlašteni predstavnik) potrebno je prema zakonodavstvu o proširenoj odgovornosti proizvođača (EPR). To je subjekt koji predstavlja stranog proizvođača (tj. vašu tvrtku) pred lokalnim vlastima i tijelima te osigurava ispunjavanje zakonskih obveza prema lokalnim EPR propisima. Interzero podržava tvrtke u njihovim EPR dužnostima nudeći sveobuhvatnu uslugu ovlaštenog predstavnika u Poljskoj, Njemačkoj, Austriji, Sloveniji, Hrvatskoj i Španjolskoj, između ostalog.

          Odaberite zemlju u kojoj vam je potreban ovlašteni predstavnik i saznajte više o lokalnim EPR propisima

          Ovlašteni predstavnik Hrvatska

          Ovlašteni predstavnik Austrija

          Ovlašteni predstavnik Italja

          Ovlašteni predstavnik Njemačka

          Ovlašteni predstavnik Poljska

          Ovlašteni predstavnik Španjolska

          Ovlašteni predstavnik Slovenija

          Kontakt

          Vaša kontakt osoba:

          Katarina Jerbić


            Ovlašteni predstavnik u Sloveniji

            Ovlašteni predstavnik za EPR u Sloveniji - Saznajte više o našoj usluzi i prijavite se online

            Planirate li prodavati svoje proizvode kupcima u Sloveniji, ali nemate sjedište u Sloveniji? Morate imenovati ovlaštenog predstavnika vaše tvrtke kako biste ispunili svoje obveze prema EPR propisima! Od sada to možete učiniti brzo, praktično i 100% online. Istražite našu ponudu EPR usluga u Sloveniji i odaberite Interzero kao ovlaštenog predstavnika vaše tvrtke.

            Imate li obvezu osnovati ovlaštenog predstavnika za EPR u Sloveniji?

            Prema slovenskom zakonodavstvu o proširenoj odgovornosti proizvođača (EPR), tvrtka je dužna dostaviti sveobuhvatno i detaljno izvješće. Tvrtke koje prodaju ambalažu na slovenskom tržištu i određene kategorije proizvoda moraju ispuniti mnoge ekološke obveze. Međutim, strani subjekti ne mogu sami obavljati te zadatke – moraju koristiti lokalnog partnera, koji se naziva ovlašteni predstavnik proizvođača, koji će djelovati u njihovo ime i osigurati usklađenost s lokalnim propisima.

            Ako ispunjavate sve sljedeće uvjete:

            • na slovensko tržište uvodite ambalažu, pakirane proizvode ili električnu i elektroničku opremu,
            • vaša tvrtka nema registrirano sjedište (registriranu adresu) u Sloveniji,
            • prodajete robu izravno potrošačima (fizičkim osobama) u Sloveniji putem prodajnih kanala na daljinu (npr. online trgovina, prodajna platforma itd.)…

            …tada ste obvezni osnovati ovlaštenog EPR predstavnika u Sloveniji!

             

            NAPOMENA: Opseg vašeg poslovanja nije važan. Bez obzira prodajete li u Sloveniju jednu ili 1 000 ambalažnih jedinica, pakiranih proizvoda ili električne opreme, morate imenovati ovlaštenog EPR predstavnika.

             

            Ovlašteni predstavnik proizvođača kao predstavnik vaše tvrtke u Sloveniji

            Ovlašteni predstavnik proizvođača u Sloveniji je lokalni subjekt (pravna osoba) koji djeluje u ime vaše tvrtke i predstavlja je pred slovenskim vlastima u svim pitanjima vezanim uz EPR. Predstavnik preuzima odgovornost za izvršavanje svih vaših dužnosti u vezi s ambalažom te električnom i elektroničkom opremom stavljenom na slovensko tržište i osigurava da su aktivnosti vaše tvrtke u skladu s lokalnim EPR propisima.

             

            Pravovremeno i pouzdano ispunjavanje zadataka proširene odgovornosti proizvođača (EPR) pozitivno utječe na percepciju potrošača o tvrtki – gradi imidž tvrtke kao ekološki odgovorne tvrtke, stvara pozitivne asocijacije i posljedično može potaknuti potencijalne kupce da odaberu njezine proizvode. Iz tog razloga najbolje je odabrati pouzdanog, iskusnog partnera kao ovlaštenog EPR predstavnika, koji će jamčiti visoku kvalitetu usluge i savjesno ispunjavati sve obveze vaše tvrtke.

            Zašto odabrati Interzero kao ovlaštenog predstavnika za EPR u Sloveniji?

            Kako bismo ispunili očekivanja tvrtki koje posluju međunarodno, pokrenuli smo uslugu ovlaštenog EPR predstavnika u Sloveniji. Uspostavljanjem suradnje s nama možete biti sigurni da će sve vaše dužnosti biti izvršene savjesno, na vrijeme i s najvećom pažnjom.

             

            Na slovenskom tržištu prisutni smo od 2004. godine. U više od 20 godina stekli smo bogato iskustvo i razvili katalog najboljih praksi putem kojih možemo podržati kupce u bilo kojem sektoru u zadacima gospodarenja otpadom i provedbi zakonskih obveza u području zaštite okoliša. Naš poslovni model jedinstven je u zemlji – jedina smo tvrtka za gospodarenje otpadom koja se podvrgava redovitim neovisnim revizijama i inspekcijama te provodi napredna istraživanja i razvoj. To nam omogućuje daljnji razvoj održivih rješenja koja našim klijentima pružaju učinkovitost i isplativost, a istovremeno koriste okolišu.

             

            Koje ćemo odgovornosti preuzeti kao ovlašteni zastupnik za EPR u Sloveniji?

            Kao ovlašteni predstavnik vaše tvrtke u Sloveniji, preuzet ćemo sve odgovornosti koje proizlaze iz odredbi direktiva PPWR i WEEE, tj.:

            • registraciju vaše tvrtke kod slovenskog tijela za zaštitu okoliša (ARSO) i poreznog tijela (FURS) te Ministarstva zaštite okoliša,
            • pristup programu proširene odgovornosti proizvođača Interzero, u okviru kojeg osiguravamo ispunjavanje ciljeva prikupljanja, recikliranja i pripreme za ponovnu upotrebu otpada nastalog od robe koju prodajete,
            • osiguravanje da vaše poslovanje bude u skladu s lokalnim propisima o proširenoj odgovornosti proizvođača,
            • cikličko izvještavanje o količinama ambalaže i EE opreme stavljene na slovensko tržište,
            • zastupanje vaše tvrtke pred slovenskim vlastima i tijelima,
            • praćenje zakonodavnih promjena o EPR-u koja mogu utjecati na poslovanje i odgovornosti vaše tvrtke u Sloveniji.

             

            Kako mogu uspostaviti Interzero kao ovlaštenog predstavnika svoje tvrtke u Sloveniji?

            Svim poduzetnicima koji posluju na slovenskom tržištu nudimo mogućnost brzog i praktičnog potpisivanja ugovora. Ovaj se proces odvija 100% online – ne morate putovati u Sloveniju, posjećivati urede ili čak ispisivati dokumente. Sve što trebate učiniti je elektronički potpisati ugovor i priložiti datoteku u namjenskom korisničkom portalu.

             

            Da biste Interzero postavili kao ovlaštenog predstavnika svoje tvrtke, koristite Interzero portal za autorizaciju i slijedite korake u nastavku:

            • Izradite besplatni korisnički račun za svoju tvrtku – ispunite podatke o tvrtki i potvrdite svoju registraciju.
            • Izračunajte trošak vašeg ugovora – unesite podatke o količini ambalaže i proizvoda koji ulaze na slovensko tržište kako biste saznali trošak ugovora.
            • Potvrdite da su podaci točni.
            • Generirajte ugovor i upoznajte se s njegovim sadržajem.
            • Potpišite ugovor i pošaljite nam ga u skladu s primljenim uputama.

            Trebate ovlaštenog predstavnika i u drugim europskim zemljama? Ovu uslugu nudimo na svim tržištima EU, kao i u Velikoj Britaniji, Norveškoj i Švicarskoj. Otkrijte našu ponudu sveobuhvatnih EPR usluga diljem Europe!

            VIŠE INFORMACIJA O OVLAŠTENOM PREDSTAVNIKU U SLOVENIJI

            Odaberite zemlju u kojoj vam je potreban ovlašteni predstavnik i saznajte više o lokalnim EPR propisima

            Ovlašteni predstavnik Hrvatska

            Ovlašteni predstavnik Austrija

            Ovlašteni predstavnik Italja

            Ovlašteni predstavnik Njemačka

            Ovlašteni predstavnik Poljska

            Ovlašteni predstavnik Španjolska

            Kontakt

            otpad@interzero.hr


              Ovlašteni predstavnik u Austriji

              Zakonodavstvo o proširenoj odgovornosti proizvođača u Austriji: obavezno licenciranje ambalaže i imenovanje ovlaštenog predstavnika od 2023.g.

              Hrvatski poduzetnici koji prodaju proizvode i ambalažu u Austriju trebali bi biti svjesni da je od 1. siječnja 2023.g. u ovoj zemlji stupila na snagu Uredba o proširenoj odgovornosti proizvođača, koja je ekvivalentna hrvatskom Zakonu o gospodarenju otpadom. Usredotočuje se na dvije glavne teme: licenciranje ambalaže i imenovanje ovlaštenog predstavnika u Austriji.

              Kako ispuniti svoje EPR obveze? Interzero vam u tome može pomoći.

              Novi EPR propisi (VVO) stupaju na snagu u Austriji od 2023.g.

              Od početka 2023.g. u Austriji su stupili na snagu novi propisi o proširenoj odgovornosti proizvođača, poznati kao EPR propisi (EPR = Extended Producer Responsibility). Ove odredbe nameću niz ekoloških obveza tvrtkama koje prodaju proizvode u Austriju, a čiji je cilj povećati stopu recikliranja ambalaže i otpada od proizvoda te smanjiti utjecaj njihovih aktivnosti na okoliš.

              Prodajete li proizvode u Austriju? Evo vaših obveza prema EPR (VVO) propisima

              Od 1. siječnja 2023.g. poduzetnici koji nemaju sjedište u Austriji, a koji stavljaju određene kategorije ambalaže i proizvoda na austrijsko tržište, moraju ispunjavati stroge zakonske zahtjeve.

              U skladu s austrijskim EPR propisima, svaki uvoznik mora:

              • registrirati se pri Austrijskoj saveznoj agenciji za okoliš,
              • podnositi redovita izvješća o količinama ili težinama proizvoda i ambalaže stavljenih na tržište,
              • sudjelovati u sustavu prikupljanja i recikliranja otpada u Austriji,
              • platiti naknadu za licencu ovisno o vrsti i količini ambalaže ili proizvoda stavljenih na austrijsko tržište.

              Važno je napomenuti da trgovci ne mogu sami ispuniti ove obveze – ako nemaju sjedište u Austriji, moraju imenovati ovlaštenog predstavnika u Austriji (Bevollmächtigten) koji će u njihovo ime djelovati kao uvoznik i biti odgovoran za vezu s lokalnim vlastima.

              Na koga se odnose EPR propisi u Austriji?

              Obveze prema EPR-u primjenjuju se na svaku tvrtku koja nema sjedište u Austriji i prodaje sljedeće kategorije proizvoda austrijskim kupcima:

              • ambalažu, uključujući ambalažu za proizvode, transportnu ambalažu i ambalažu za otpremu,
              • elektroničku i električnu opremu (EEO),
              • baterije i akumulatore.

              Nove propise moraju ispunjavati tvrtke sa sjedištem u bilo kojoj zemlji EU, kao i tvrtke sa sjedištem izvan EU. Prvenstveno su namijenjeni tvrtkama koje nude svoje proizvode na prodajnim platformama, npr. eBay, Amazon, Zalando.

              Stoga, obveze provedbe utvrđene u EPR propisima moraju ispuniti:

              • uvoznici pakiranih proizvoda, opreme te baterija i akumulatora za austrijsko tržište,
              • trgovci koji prodaju ambalažu, pakirane proizvode, opremu i baterije izravno potrošačima u Austriji putem vlastitih internetskih trgovina ili internetskih prodajnih platformi.

              EPR propisi ne predviđaju količinska izuzeća – Svaki trgovac mora imati ovlaštenog predstavnika u Austriji, čak i ako u Austriji prodaje samo nekoliko proizvoda ili ambalaže obuhvaćenih EPR-om.

              Već imate ovlaštenog predstavnika u Austriji? Potpišite ugovor s Interzerom!

              Interzero Grupa pruža profesionalne i sveobuhvatne usluge zaštite okoliša klijentima iz svih sektora već više od 30 godina. Prisutni smo u 10 zemalja, uključujući Austriju, gdje preuzimamo odgovornosti naših klijenata, uključujući i područja licenciranja, gospodarenja otpadom i recikliranja.

              Kao ovlašteni predstavnik vaše tvrtke, pobrinut ćemo se za:

              • registraciju vaše tvrtke kod nadležnih tijela,
              • licenciranje ambalaže koja se prodaje na austrijskom tržištu,
              • izvještavanje, tj. pripremu i podnošenje svih izvješća koje zahtijevaju EPR propisi u Austriji,
              • osiguranje gospodarenja otpadom nastalim od ambalaže i proizvoda koje vaša tvrtka uvozi na austrijsko tržište,
              • zastupanje vaše tvrtke pred austrijskim vlastima u svim pitanjima vezanim uz uvezenu ambalažu ili proizvode.

              Potpisivanjem jedinstvenog ugovora prenosite na nas sve svoje odgovornosti za uvoz ambalaže, električne i elektroničke opreme, ambalaže i baterija.

              Kako Interzero može postati ovlašteni predstavnik moje tvrtke?

              1. Registrirajte se na našem online portalu i unesite podatke o svojoj tvrtki.
              2. Odaberite opseg zadataka koje ćemo obavljati u ime vaše tvrtke. Imajte na umu da jedan ugovor može pokrivati ambalažu, električnu opremu i baterije.
              3. Navedite količine/težinu ambalaže i proizvoda koji ulaze na austrijsko tržište.
              4. Slijedite daljnje upute i potvrdite sklapanje ugovora.

              VIŠE INFORMACIJA O OVLAŠTENOM PREDSTAVNIKU U AUSTRIJI

              Odaberite zemlju u kojoj vam je potreban ovlašteni predstavnik i saznajte više o lokalnim EPR propisima

              Ovlašteni predstavnik Hrvatska

              Ovlašteni predstavnik Slovenija

              Ovlašteni predstavnik Italja

              Ovlašteni predstavnik Njemačka

              Ovlašteni predstavnik Poljska

              Ovlašteni predstavnik Španjolska

              Kontakt

              Vaša kontakt osoba:

              Katarina Jerbić


                Environmental Sustainability Dashboard banner

                Environmental Sustainability Dashboard

                Environmental Sustainability Dashboard– ESG alat za nefinancijsko izvješćivanje

                Nove zakonske obveze poduzetnika i sve veća važnost pitanja održivosti čine nefinancijsko izvješćivanje ESG-a sve većim izazovom za mnoga poduzeća. Kako bismo pojednostavili procese prikupljanja, praćenja i analize ESG pokazatelja, stvorili smo Environmental Sustainability Dashboard- savjetodavnu uslugu u kombinaciji s ESG alatom za izvješćivanje.

                ESG izvještavanje – je li to ujedno i Vaša obveza?

                Nefinancijsko izvješćivanje o ESG-u uvedeno je u okviru CSRD-a. Uredbe su donesene 2022. godine,  a od 2024. mnoga će poduzeća morati podnositi godišnja ESG izvješća pripremljena u skladu s europskim standardima izvješćivanja o održivosti, takozvanim ESRS-om.

                Obveza izvješćivanja o nefinancijskom ESG-u već se primjenjuje na gotovo 1.000 hrvatskih tvrtki. U narednim godinama sustavno će se širiti prema sljedećem rasporedu:

                • od 2024. takozvana društva od javnog interesa s prihodima većim od 50 milijuna EUR i zapošljavaju min. 500 ljudi,
                • Od 2025. sva velika poduzeća ili matični subjekti velikih grupa koji ispunjavaju najmanje dva od sljedećih kriterija: prihodi umanjeni za 50 milijuna EUR, više od 250 zaposlenika, bilanca u ukupnom iznosu od najmanje 25 milijuna EUR,
                • Od 2026. srednja i mala trgovačka društva uvrštena na burzu koja ispunjavaju najmanje dva od sljedećih kriterija: ukupna bilanca min. 5 milijuna EUR i prihod od min. 10 milijuna EUR za mala poduzeća ili bilanca u ukupnom iznosu od min. 25 milijuna EUR i prihod od min. 50 milijuna eura za srednja poduzeća.

                U području zaštite okoliša izvješća ESG-a uključivat će min. podatke o emisijama stakleničkih plinova, načinu i stupnju utjecaja poduzeća na okoliš te stanju provedbe kružnog gospodarstva.

                Pripremite se za nefinancijsko izvješćivanje o ESG-u pomoću Environmental Sustainability Dashboard-a

                Environmental Sustainability Dashboard savjetodavna je usluga s kojom ćete pripremiti svoju tvrtku za obvezno izvješćivanje o ESG-u. Naše rješenje sastoji se od savjetovanja o procjeni utjecaja na okoliš u odnosu na potrebe našeg klijenta, uz podršku internetske platforme.

                Pomoću Environmental Sustainability Dashboard-a :

                • nabrojat ćete ključne ESG čimbenike okoliša vaše tvrtke koji su potrebni za nefinancijsko izvještavanje,
                • izbjeći ćete financijske kazne zbog nepoštivanja obveze izvješćivanja ESG-a i smanjiti rizik od štete za ugled društva,
                • unaprijed identificirati podatke vašeg poduzeća koji utječu na procjenu ESG-a u području okoliša,
                • dobit ćete vrijeme za provedbu akcija koje će poboljšati ESG rejting tvrtke i ojačati njezinu poziciju na tržištu,
                • prikupljati podatke obuhvaćene ESG izvješćem na transparentnoj, digitalnoj nadzornoj ploči,
                • steći ćete mogućnost stalnog praćenja ekoloških KPI-ja vaše tvrtke,
                • prijavit ćete ESG čimbenike na način koji zadovoljava potrebe investitora i izvođača radova vaše tvrtke,
                • smanjit ćete utjecaj vaše tvrtke na okoliš.

                Environmental Sustainability Dashboard– sveobuhvatno ESG savjetovanje u području okoliša

                Ključni element Nadzorne ploče za održivost okoliša savjeti su o postupku pripreme i objedinjavanja podataka za ESG izvješće. Zbog mnoštva i disperzije tih informacija, vlastiti odabir i prikupljanje mogu biti dugotrajni i pogodni za skupe pogreške.

                Interzero nudi punu podršku u razumijevanju i provedbi ESG standarda i savjeta u procesu izrade ESG izvješća: od odabira opsega podataka do pripreme konačne verzije dokumenta. Kako bi se zadovoljili najviši standardi izvješćivanja, Environmental Sustainability Dashboard sastoji se od nekoliko pažljivo planiranih koraka:

                Environmental Sustainability Dashboard

                • Analiza konteksta – preliminarna studija konteksta i poslovnog okruženja tvrtke,
                • Analiza podataka – prikupljanje i konfiguracija ulaznih podataka, podrška pri odabiru ekoloških pokazatelja uspješnosti,
                • Unos podataka – unos podataka u alat i uvodno izvješće sastavljeno u skladu sa zahtjevima taksonomije EU-a i direktive CSRD te uz mogućnost uzimanja u obzir drugih međunarodnih standarda izvješćivanja i industrijskih smjernica,
                • Interpretacija uspješnosti – mapiranje rizika, kritički pregled rezultata i višedimenzionalna analiza stvarnog utjecaja tvrtke na okoliš,
                • Poboljšanje performansi – izrada plana korektivnih mjera, postavljanje kratkoročnih i dugoročnih ciljeva,
                • Podrška u procesu promjene – konzultantske aktivnosti, stalna prilagodba ciljeva, savjetovanje o okolišu.

                Metode izračuna ESG-a usklađene s CSRD-om

                ESG i pokazatelji održivosti vaše tvrtke izračunavaju se u skladu sa službenim međunarodnim standardima:

                • Smjernice za izvješćivanje o održivosti (GRI)
                • Protokol za stakleničke plinove (GHG protocol),
                • Kumulativna potražnja za energijom (CED),
                • Indeks kružnosti (MCI). Podaci će se ažurirati na odgovarajući ISO standard.

                Korištena metodologija u skladu je sa zahtjevima Direktive o izvješćivanju o korporativnoj održivosti (CSRD) i standardima izvješćivanja o održivosti (ESRS).

                Osim toga, uzimamo u obzir niz KPI-ja prilagođenih potrebama klijenta (emisije, energija, materijali, otpad, voda.

                ESD nadzorna ploča – digitalni alat za izvješćivanje o ESG-u

                ESD graphic process KPI

                Sastavni dio ESD usluge je digitalna platforma koja vam omogućuje praćenje KPI-ja, praćenje ESG čimbenika i izradu izvješća koja sadrže razrade nefinancijskih podataka tvrtke. Na nadzornoj ploči ESD platforme pronaći ćete dinamički objavljene KPI-jeve koji se mogu prikazati na više razina (nadzorna ploča, glavni pokazatelji, kategorije utjecaja, detalji KPI-ja).

                ESD nadzorna ploča omogućuje vam dodjeljivanje uloga zaposlenicima (C-razini, rukovoditeljima, marketingu, menadžerima, tehničarima) i određivanju razina pristupa podacima.

                Pratite ESG i ključne podatke o održivosti svoje tvrtke

                Digitalna nadzorna ploča sastoji se od grafikona, grafika i tablica koje sadrže: glavne ekološke ključne pokazatelje uspješnosti, informacije o kategorijama utjecaja i detaljne informacije o KPI-jevima.

                Podaci dostupni u alatu prikazani su u jasnom, grafičkom obliku, što olakšava analizu i kritički pregled postignutih rezultata.

                Izrada izvješća koja zadovoljavaju ESRS standarde

                S nadzorne ploče možete generirati izvješća koja uključuju razvoj KPI-ja:

                • za bilo koje vremensko razdoblje,
                • na razini grupe ili zemlje;
                • u .pdf ili .xls formatu.

                Opseg izvješća može se slobodno prilagoditi, npr. onemogućavanjem određenih dijelova izvješća za internu uporabu ili izradom cjelovitog ESG izvješća za objavu.

                Razvijte svoje poslovanje pomoću Interzero-ovog Environmental Sustainability Dashboard-a

                Pomoću nadzorne ploče za održivost okoliša počet ćete donositi informirane odluke usmjerene na održivost vašeg poslovanja i naučiti kako učinkovito upravljati pitanjima okoliša. Interzero stručnjaci pratit će vas u procesu promjene, olakšavajući provedbu mjera za poboljšanje ESG rezultata vaše tvrtke.

                Što ćete dobiti odabirom nadzorne ploče za održivost okoliša?

                • Ostvarit ćete uštede koje proizlaze iz implementacije kružnih rješenja, učinkovitije uporabe energije i drugih resursa.
                • Nove kupce steći ćete proširenjem portfelja održivih usluga i proizvoda,
                • Uspostavit ćete suradnju s novim poslovnim partnerima zahvaljujući ispunjavanju ESG kriterija.
                • Povećat ćete vrijednost svoje tvrtke i vrijednost vašeg branda.
                • Utjecat ćete na percepciju tvrtke kao dobrog poslodavca, što će vam olakšati privlačenje i zadržavanje zaposlenika.
                • Tvrtki ćete omogućiti bolji pristup vanjskom financiranju i priliku da dobije povlaštene uvjete (npr. niže troškove) zajmova ili kredita.
                • Poboljšat ćete svoj odnos s investitorima.

                Zašto Interzero?

                Jedan smo od vodećih pružatelja integriranih usluga zaštite okoliša. Već više od 30 godina podržavamo poduzetnike u ispunjavanju njihovih zakonskih obveza, poduzimanju daljnjih odgovornih koraka u području zaštite okoliša i razvoju njihovog poslovanja. Savjetujemo, provodimo revizije okoliša, preuzimamo obveze izvješćivanja i pripremamo dokumentaciju o okolišu.

                Naš najveći adut je kvalificirani tim iskusnih stručnjaka koji djeluju u područjima: emisije zraka, gospodarenje vodom i kanalizacijama, gospodarenje otpadom i ambalaža. Od uvođenja ESG koncepta usredotočili smo se na kriterije ekološke održivosti tvrtke i pružili rješenja koja poboljšavaju ESG pokazatelje u ovom području i pozitivno utječu na ukupnu ocjenu ESG-a tvrtke.

                Imamo veliko iskustvo u procjeni utjecaja tvrtke na okoliš pomoću međunarodne, standardizirane metodologije. Kao dio naših konzultantskih usluga, podržavamo naše klijente u planiranju i provedbi održivih aktivnosti i pružamo im inovativne digitalne alate koji automatiziraju brojne procese i minimiziraju rizik od pogrešaka.

                U budućnosti se naše savjetodavne aktivnosti mogu proširiti na komponente “S” i “G”, što će omogućiti učinkovito stvaranje sveobuhvatnih ESG izvješća.

                Obveza prijavljivanja nefinancijskog ESG-a u praksi – najčešća pitanja

                Je li nefinancijsko izvještavanje u novoj obvezi vaše tvrtke? Pronađite odgovore na najčešća pitanja o ESG-u u Hrvatskoj.

                ESG (okolišni, socijalni, upravljački) skup je pokazatelja povezanih s ekološkim, socijalnim i upravljačkim pitanjima tvrtke. Oni su osnova za izradu rejtinga i nefinancijskih procjena tvrtke, zemalja i drugih organizacija (npr. nevladinih organizacija).

                Pojedinačni ESG pokazatelji i ukupna ESG procjena tvrtke omogućuju vam da provjerite vodi li se i u kojoj mjeri određena organizacija načelima održivog razvoja, provodi društveno odgovorne poslovne prakse i donosi koristi (uglavnom nefinancijske) svim dionicima. Analiza ESG strategija i izvješća koje je podnijelo društvo važan su element procjene rizika određenog društva, koju u M&A procesima provode investitori, a sve češće i potencijalni ugovaratelji određenog društva.

                Izvješće ESG-a je godišnje, nefinancijsko izvješće koje pruža informacije o aktivnostima koje društvo poduzima u 3 područja: okolišnom, socijalnom i upravljačkom te o rezultatima provedenih aktivnosti. Pravilno sastavljeno ESG izvješće trebalo bi se temeljiti na smjernicama sadržanima u mnogim pravnim aktima (nacionalnim, europskim i međunarodnim) i organizacijskim, koji uključuju:

                • Zakon o računovodstvu kojim se provodi Direktiva o nefinancijskom objavljivanju,
                • Direktivu o nefinancijskom izvješćivanju (NFRD/CSRD);
                • Uredba o objavljivanju financijskih usluga o održivosti (SFDR)
                • Uredbu EU-a o taksonomiji;
                • preporuke Radne skupine za objavljivanje financijskih informacija povezanih s klimom (TCFD).

                Obveza izvješćivanja o ESG-u stupila je na snagu 1. siječnja 2024. Od tog datuma gotovo 1000 hrvatskih tvrtki mora podnijeti godišnja, obvezna nefinancijska izvješća. U narednim godinama obveza izvješćivanja o ESG-u proširit će se na druge, manje i manje subjekte koji djeluju u EU-u.

                Od 2024. obveza izvješćivanja o nefinancijskom ESG-u primjenjivat će se na velika poduzeća, takozvane subjekte od javnog interesa ili matična društva velikih grupa s više od 500 zaposlenih i koja ispunjavaju jedan od sljedećih kriterija: neto promet veći od 40 milijuna EUR i/ili ukupnu imovinu veću od 20 milijuna EUR.

                U sljedećim godinama obveza izvješćivanja o nefinancijskim sredstvima primjenjivat će se i na manje subjekte:

                • od 2025. veliki subjekti ili matična društva velikih grupa koji ispunjavaju dva od sljedećih kriterija: više od 250 zaposlenika, neto promet veći od 50 milijuna EUR, ukupna imovina veća od 25 milijuna EUR,
                • Od 2026. mali i srednji subjekti uvršteni na uređeno tržište EU-a koji ispunjavaju dva od sljedećih kriterija:
                  • za srednja poduzeća: više od 10 zaposlenika, neto promet veći od 50 milijuna EUR, ukupna imovina veća od 25 milijuna EUR,
                  • za mala poduzeća: više od 10 zaposlenika, neto promet veći od 10 milijuna EUR, ukupna imovina veća od 5 milijuna EUR (prenosiva do 2028.),
                • Od 2028. određeni subjekti izvan EU-a s neto prometom u EU-u većim od 150 milijuna eura i podružnica u EU-u s neto prometom većim od 40 milijuna eura ili podružnica iz EU-a koja podliježe CSRD-u.

                ESG mjerni podaci (poznati i kao ESG čimbenici) mogu se podijeliti u 3 glavna područja: okolišno, socijalno i upravljanje.

                Primjeri ekoloških ESG čimbenika uključuju:

                • ublažavanje klimatskih promjena;
                • prilagodba klimatskim promjenama;
                • očuvanje i održivo korištenje slatkovodnih i morskih voda;
                • prijelaz na kružno gospodarstvo;
                • sprečavanje i kontrola onečišćenja;
                • zaštita i obnova biološke raznolikosti.

                Primjeri socijalnih ESG čimbenika uključuju:

                • radni uvjeti
                • zdravlje i sigurnost na radu,
                • inkluzivnost i raznolikost na radnom mjestu;
                • mogućnost razvoja i osposobljavanja,
                • razinu poštovanja ljudskih prava,
                • Odnosi sa zajednicom,
                • utjecaj tvrtke/robne marke na potrošače i krajnje korisnike.

                Primjeri ESG čimbenika povezanih s korporativnim upravljanjem uključuju:

                • korporativna kultura i odgovorno poslovanje,
                • korištenje/funkcioniranje korupcije i podmićivanja;
                • politički utjecaj i lobističke aktivnosti tvrtke,
                • odnosi s dobavljačima i poslovnim partnerima,
                • zaštita privatnosti i sigurnosti podataka.

                Kontakt

                otpad@interzero.hr


                  ESD

                  Dopustite nam da umjesto Vas upravljamo održivošću

                  tako da se možete opustiti

                  Environmental Sustainability Dashboard

                  je rješenje za praćenje i optimiziranje relevantnih ekoloških metrika, kao i za upravljanje ciljevima održivosti. Prikladno za tvrtke svih veličina. Naš cilj je povesti Vas na put kojim ćete postići i premašiti svoje ciljeve održivosti.

                  Preuzmite informativni list

                  Naše rješenje objašnjeno u 90 sekundi

                  Prednosti svakog koraka kojeg napravite s nama

                  6 KPI optimizacija

                  Izgradite održivo poslovanje.

                  5 Interpretacija rezultata

                  Kritički pregled rezultata.

                  4 Nadzorna ploča

                  Potpuni pregled utjecaja na okoliš.

                  1 Analiza konteksta

                  Preliminarna analiza i definicija sveobuhvatnih ciljeva.

                  2 Analiza podataka

                  Definiranje relevantnih kriterija.

                  3 Unos podataka

                  Definiranje unosa podataka.

                  1 Analiza konteksta

                  Preliminarna analiza i definicija sveobuhvatnih ciljeva.

                  Saznajte više

                  2 Analiza podataka

                  Definiranje relevantnih kriterija.

                  Saznajte više

                  3 Unos podataka

                  Definiranje unosa podataka.

                  Saznajte više

                  4 Nadzorne ploče

                  Potpuni pregled utjecaja na okoliš

                  Saznajte više

                  5 Interpretacija rezultata

                  Kritični pregled rezultata.

                  Saznajte više

                  6 KPI optimizacija

                  Izgradite održivo poslovanje

                  Saznajte više

                  Imate li kakvih pitanja?

                  Naš stručnjak Vam stoji na raspolaganju da vam pruži informacije o našem rješenju.

                  Kontaktirajte nas
                  Ana Božić

                  Vaša kontaktna osoba:

                  Ana Božić

                  1 Analiza konteksta

                  Kako biste izgradili održivo poslovanje, odlučili smo koristiti analizu ekoloških učinaka kao početnu točku.

                  • Preliminarna analiza: Zajedno planiramo kako ćete definirati ciljeve i prilagođavamo ih vašem individualnom kontekstu
                  • Analiza procesa: Definirajte ciljeve održivosti, relevantne KPI-eve i strategiju integracije podataka
                  • Definicije makro ciljeva: Postavite specifične ciljeve održivosti koji su u skladu s poslovnim ciljevima

                  2 Analiza podataka

                  Kako bismo dopustili da podaci o okolišu upravljaju vašim odlukama u budućnosti, prvo moramo prikupiti relevantne informacije.

                  • Relevantni KPI-evi: Definirajte odgovarajuće i sveobuhvatne podatke za smislene uvide
                  • Analiza potrebnih podataka: Definirano je strukturiranje ulaznih podataka
                  • Analiza dostupnih podataka: Postojeći podaci u vašoj tvrtki uspoređuju se s potrebnim podacima provođenjem GAP analize
                  • Postavljanje procesa unosa podataka

                  3 Unos podataka

                  Naši konzultanti pomažu vam da postanete svjesni svojih vrijednih podataka i otkrijete informacije koje pokreću vaš utjecaj na okoliš.

                  • Predložak za unos podataka
                  • Provjera podataka: Provjerite točnost podataka kako biste osigurali pouzdane rezultate
                  • Podrška za unos podataka

                  4 Nadzorna ploča

                  Snažne vizualizacije Vaših podataka o održivosti daju Vam uvide koji Vam pomažu u svakodnevnom poslu.

                  • KPI-evi na više razina: nadzirite parametre u svrhu izvješćivanja i također postavite KPI-eve usklađene sa standardima
                  • Izvješćivanje: steknite korisne uvide i izvezite ih
                  • Prilagodljivost: možete prilagoditi svoju nadzornu ploču i grafiku kako bi uvijek odgovarali vašem brendiranju

                  5 Interpretacija podataka

                  Naši konzultanti ističu gdje se možete poboljšati s učinkovitošću i djelotvornošću te kratkoročno i dugoročno.

                  • Kritički pregledamo rezultate: Steknite dublje razumijevanje podataka i njihovih implikacija
                  • Usredotočite se na određene KPI-eve: Dobijte prilagođena objašnjenja

                  6 Poboljšanje KPI-eva

                  Bilo da želite steći certifikat održivosti ili samo nadmašiti svoje konkurente, mi smo tu da isplaniramo vašu zelenu budućnost.

                  • Definirajte akcijske planove: Procijenite izvedbu u odnosu na KPI-eve i identificirajte područja za poboljšanje
                  • Prilagodite ciljeve: Prilagođene radnje poboljšanja na temelju KPI-eva i ciljeva
                  • Podrška pri implementaciji: Provedite mjere i poboljšajte svoj ekološki učinak zahvaljujući našim kružnim rješenjima

                  Neka naš tim predstavi Environmental Sustainability Dashboard

                  FAQ

                  Nadzorna ploča za održivost okoliša rješenje je tvrtke Interzero za organizacije svih veličina koje su zainteresirane za praćenje podataka povezanih s održivošću. Naša nadzorna ploča omogućuje jednostavan pristup različitim ekološkim KPI-jevima kao što su potrošnja energije, emisije, potrošnja vode, upravljanje otpadom i drugi čimbenici okoliša.

                  Izračuni nadzorne ploče ekološke održivosti temelje se na najvažnijim međunarodnim standardima:

                  • Globalna inicijativa za izvješćivanje – GRI
                  • Inicijativa za stakleničke plinove – GHG
                  • Kumulativna potražnja energije – CED

                  Interzero metodologiju certificirale su organizacije GRI, GHG i CED.

                  Naša nadzorna ploča održivosti u potpunosti je usklađena s Direktivom o korporativnom izvješćivanju o održivosti (CSRD) i Europskim jedinstvenim sustavom izvješćivanja (ESRS). Pomno pratimo razvoj ESRS-a i predani smo svim potrebnim prilagodbama kako bismo osigurali kontinuiranu usklađenost.

                  Službenu izjavu o usklađivanju GRI-a s ESRS-om možete pogledati na web stranici Globalne inicijative za izvješćivanje: Link na GRI ESRS usklađivanje

                  Nadzorna ploča održivosti okoliša strateški je alat koji vašoj organizaciji pomaže u donošenju odluka na temelju podataka o vašoj uspješnosti u održivosti.

                  Interzero nadzorna ploča predstavlja važne ekološke pokazatelje i podatke na jasan i razumljiv način: razina detalja koja se prikazuje može se prilagoditi potrebama korisnika.

                  Interzero vas podržava iskusnim savjetovanjem o procjeni utjecaja na okoliš i izvješćivanju:

                  • Analiza konteksta i podataka postavljanje/ažuriranje ulaznih podataka
                  • Interpretacija rezultata
                  • Poboljšanje učinka – postavljanje ciljeva, definiranje akcijskih planova
                  • Stalna podrška za upravljanje nadzornom pločom

                  Analizirajući ključne ekološke metrike, Interzero može identificirati neučinkovitosti, poboljšati korporativne napore za održivost, postaviti ciljeve, pratiti napredak i poboljšati cjelokupnu ekološku strategiju.

                  Nadzorna ploča za održivost okoliša ima ključnu ulogu u pomaganju tvrtkama da pregledaju svoj ekološki učinak i donesu informirane odluke. Omogućuje vizualizaciju podataka i omogućuje zainteresiranim stranama da identificiraju trendove, postave ciljeve, mjere napredak i identificiraju područja za poboljšanje.

                  Jača transparentnost, odgovornost i održive prakse.

                  Izračuni utjecaja Scope 3 izvode se u skladu s utvrđenim standardima izvješćivanja o održivosti kao što je Globalna inicijativa za izvješćivanje (GRI), posebno GRI 305-3 i 305-5, kao i smjernice o stakleničkim plinovima (GHG) i kumulativnoj potražnji energije (CED). Važno je napomenuti da je prikupljanje podataka Scope 3 odgovornost korisnika, a mi pružamo alate i podršku kao pomoć u ovom procesu.

                  Može uključivati ​​širok raspon podataka, uključujući podatke o potrošnji energije, emisijama stakleničkih plinova, potrošnji vode, stvaranju otpada i stopama recikliranja, proizvodnji obnovljive energije i drugim relevantnim ekološkim pokazateljima.

                  Specifični uključeni podaci mogu se prilagoditi ciljevima, industriji i prioritetima organizacije.

                  Svi podaci sigurno se pohranjuju u AWS-u, svjetskom lideru u računalstvu u oblaku, u njegovom podatkovnom centru u Frankfurtu. Naše mjere sigurnosti podataka uključuju redovite sigurnosne revizije i usklađenost s GDPR-om i drugim relevantnim propisima o zaštiti podataka kako bismo osigurali sigurnost i povjerljivost vaših podataka.

                  Ne, nadzorna ploča ne generira izvješće o održivosti. Umjesto toga, daje KPI-eve koji se mogu uključiti u izvješće o održivosti.
                  Interzero može izraditi izvješće o održivosti za vašu tvrtku. Podaci koje generira nadzorna ploča kompatibilni su sa zahtjevima Direktive o korporativnom izvješćivanju o održivosti (CSRD) i stoga su prikladni za uključivanje u izvješće.

                  Naravno, možemo izraditi izvješće o održivosti prilagođeno potrebama vaše tvrtke. Podaci koje generira nadzorna ploča ispunjavaju zahtjeve Direktive o korporativnom izvješćivanju o održivosti (CSRD) i stoga su prikladni za integraciju u izvješće.
                  Obratite se našim stručnjacima za održivost

                  Interzero Dashboard pruža podatke i uvide potrebne za izvješćivanje o održivosti u standardnom formatu Globalne inicijative za izvješćivanje (GRI, serija 300). Organizacijama omogućuje prikupljanje, analizu i predstavljanje podataka o ekološkoj učinkovitosti na standardiziran i transparentan način. Ti se podaci mogu koristiti za izradu izvješća o održivosti, odgovaranje na upite dionika, ispunjavanje obveza izvješćivanja i demonstriranje predanosti organizacije održivosti.

                  Interzero ima veliko iskustvo u mjerenju utjecaja na okoliš prema međunarodnim standardima, počevši od metodologije procjene životnog ciklusa (LCA). Proveli smo brojne LCA studije u raznim industrijama koje pružaju dragocjene uvide u prakse održivosti i pomažu tvrtkama da smanje svoj utjecaj na okoliš.

                  Naša stručnost i predanost održivosti čine nas pouzdanim partnerom za organizacije koje žele poboljšati svoj ekološki učinak.

                  Nadzorna ploča ekološke održivosti nudi organizacijama brojne prednosti pružajući jasan i sažet vizualni prikaz ekološke učinkovitosti i omogućavajući informirano donošenje odluka, kako bi se smanjio utjecaj na okoliš:

                  • Kako bi se smanjio utjecaj na okoliš.
                  • Usklađenost s regulatornim zahtjevima i zahtjevima ESG-a: kako oni postaju sve stroži, uz ekološku učinkovitost, sve su više u fokusu
                  • Konkurentnost: sve više potrošača/kupaca donosi ekološki prihvatljive odluke o kupnji
                  • Zelena komunikacija: poboljšanje imidža na tržištu
                  • Metoda izračuna na temelju međunarodnih standarda: GRI – GHG – CED
                    *Certifikacija u tijeku
                  • Po mjeri: naše rješenje je prilagodljivo i odgovara potrebama vašeg poslovanja, bilo na korporativnoj ili individualnoj razini

                  To je prilagođeno rješenje temeljeno na individualnim potrebama i očekivanjima.

                  Nakon početne detaljne rasprave, Interzero će procijeniti potrebe vaše organizacije i ponuditi najbolje rješenje za vaše zahtjeve.

                  Kontakt

                  Ana Božić

                  Vaša kontaktna osoba:

                  Ana Božić


                    ESD-old

                    je Interzerovo rješenje za tvrtke svih veličina zainteresirane za praćenje podataka vezanih na održivost.

                    Pripremljen na osnovu 30 godina iskustva u industriji i savjetovanju, Interzero's Environmental Sustainability Dashboard nezamjenjiv je alat za dubinsku analizu Vaših ekoloških ključnih pokazatelja uspješnosti.

                    Ako pripremate izvještaj o održivosti, izvještaj za zainteresirane strane ili banke, to je pravi alat za Vas. 

                    Sa dokazanim iskustvom Vam Interzero može pomoći poboljšati Vaše inicijative održivosti, postavljanje ciljeva, pratiti napredak i postići konačno poboljšanje vaše ukupne strategije

                    1 Analiza konteksta

                    • Preliminarna analiza: Shvatimo klijentov jedinstveni kontekst za učinkovito planiranje održivosti.
                    • Analiza procesa: Zajedno s Vama definiramo ciljeve održivosti, relevantne KPI-ove i strategiju integracije podataka.
                    • Definicije makro ciljeva: Postavimo specifične ciljeve održivosti u skladu s poslovnim ciljevima.

                    2 Analiza podataka

                    • Relevantni KPI-jevi: Zajedno definiramo odgovarajuće i sveobuhvatne podatke za smislene uvide.
                    • Analiziramo dostupne podatke
                    • Definiramo ulazne podatake
                    • Postavimo proces ulaznih podataka

                    3 Unos podataka

                    • Klijent predloži ulazne podatke
                    • Provjera podataka: Provjerimo točnost podataka kako bismo osigurali pouzdane rezultate.
                    • Podrška za unos podataka

                    4 Nadzorna ploča

                    • KPI-jevi na više razina: Pratimo parametre u svrhu održivog izvješćivanja.
                    • Izvješćivanje: steknite korisne uvide, koje možete prezentirati u izvještaju o održivosti.

                    5 Tumačenje

                    • Kritički pregledi rezultata: Pomažemo klijentima da steknu dublje razumijevanje podataka i njihovih implikacija.
                    • Usredotočite se na specifične KPI-je: Dobite prilagođena objašnjenja.

                    6 Poboljšanje performansi

                    • Definicija akcijskih planova: Procijenite izvedbu u odnosu na KPI i identificirajte područja za poboljšanje.
                    • Prilagodba ciljeva: Prilagodite mjere poboljšanja na temelju KPI-ja i ciljeva.
                    • Podrška implementaciji

                    FAQ

                    Nadzorna ploča za održivost okoliša rješenje je tvrtke Interzero za organizacije svih veličina koje su zainteresirane za praćenje podataka povezanih s održivošću. Naša nadzorna ploča omogućuje jednostavan pristup različitim ekološkim KPI-jevima kao što su potrošnja energije, emisije, potrošnja vode, upravljanje otpadom i drugi čimbenici okoliša.

                    Izračuni nadzorne ploče ekološke održivosti temelje se na najvažnijim međunarodnim standardima:

                    • Globalna inicijativa za izvješćivanje – GRI
                    • Inicijativa za stakleničke plinove – GHG
                    • Kumulativna potražnja energije – CED

                    Interzero metodologiju certificirale su organizacije GRI, GHG i CED.

                    Naša nadzorna ploča održivosti u potpunosti je usklađena s Direktivom o korporativnom izvješćivanju o održivosti (CSRD) i Europskim jedinstvenim sustavom izvješćivanja (ESRS). Pomno pratimo razvoj ESRS-a i predani smo svim potrebnim prilagodbama kako bismo osigurali kontinuiranu usklađenost.

                    Službenu izjavu o usklađivanju GRI-a s ESRS-om možete pogledati na web stranici Globalne inicijative za izvješćivanje: Link na GRI ESRS usklađivanje

                    Nadzorna ploča održivosti okoliša strateški je alat koji vašoj organizaciji pomaže u donošenju odluka na temelju podataka o vašoj uspješnosti u održivosti.

                    Interzero nadzorna ploča predstavlja važne ekološke pokazatelje i podatke na jasan i razumljiv način: razina detalja koja se prikazuje može se prilagoditi potrebama korisnika.

                    Interzero vas podržava iskusnim savjetovanjem o procjeni utjecaja na okoliš i izvješćivanju:

                    • Analiza konteksta i podataka postavljanje/ažuriranje ulaznih podataka
                    • Interpretacija rezultata
                    • Poboljšanje učinka – postavljanje ciljeva, definiranje akcijskih planova
                    • Stalna podrška za upravljanje nadzornom pločom

                    Analizirajući ključne ekološke metrike, Interzero može identificirati neučinkovitosti, poboljšati korporativne napore za održivost, postaviti ciljeve, pratiti napredak i poboljšati cjelokupnu ekološku strategiju.

                    Nadzorna ploča za održivost okoliša ima ključnu ulogu u pomaganju tvrtkama da pregledaju svoj ekološki učinak i donesu informirane odluke. Omogućuje vizualizaciju podataka i omogućuje zainteresiranim stranama da identificiraju trendove, postave ciljeve, mjere napredak i identificiraju područja za poboljšanje.

                    Jača transparentnost, odgovornost i održive prakse.

                    Izračuni utjecaja Scope 3 izvode se u skladu s utvrđenim standardima izvješćivanja o održivosti kao što je Globalna inicijativa za izvješćivanje (GRI), posebno GRI 305-3 i 305-5, kao i smjernice o stakleničkim plinovima (GHG) i kumulativnoj potražnji energije (CED). Važno je napomenuti da je prikupljanje podataka Scope 3 odgovornost korisnika, a mi pružamo alate i podršku kao pomoć u ovom procesu.

                    Može uključivati ​​širok raspon podataka, uključujući podatke o potrošnji energije, emisijama stakleničkih plinova, potrošnji vode, stvaranju otpada i stopama recikliranja, proizvodnji obnovljive energije i drugim relevantnim ekološkim pokazateljima.

                    Specifični uključeni podaci mogu se prilagoditi ciljevima, industriji i prioritetima organizacije.

                    Svi podaci sigurno se pohranjuju u AWS-u, svjetskom lideru u računalstvu u oblaku, u njegovom podatkovnom centru u Frankfurtu. Naše mjere sigurnosti podataka uključuju redovite sigurnosne revizije i usklađenost s GDPR-om i drugim relevantnim propisima o zaštiti podataka kako bismo osigurali sigurnost i povjerljivost vaših podataka.

                    Ne, nadzorna ploča ne generira izvješće o održivosti. Umjesto toga, daje KPI-eve koji se mogu uključiti u izvješće o održivosti.
                    Interzero može izraditi izvješće o održivosti za vašu tvrtku. Podaci koje generira nadzorna ploča kompatibilni su sa zahtjevima Direktive o korporativnom izvješćivanju o održivosti (CSRD) i stoga su prikladni za uključivanje u izvješće.

                    Naravno, možemo izraditi izvješće o održivosti prilagođeno potrebama vaše tvrtke. Podaci koje generira nadzorna ploča ispunjavaju zahtjeve Direktive o korporativnom izvješćivanju o održivosti (CSRD) i stoga su prikladni za integraciju u izvješće.
                    Obratite se našim stručnjacima za održivost

                    Interzero Dashboard pruža podatke i uvide potrebne za izvješćivanje o održivosti u standardnom formatu Globalne inicijative za izvješćivanje (GRI, serija 300). Organizacijama omogućuje prikupljanje, analizu i predstavljanje podataka o ekološkoj učinkovitosti na standardiziran i transparentan način. Ti se podaci mogu koristiti za izradu izvješća o održivosti, odgovaranje na upite dionika, ispunjavanje obveza izvješćivanja i demonstriranje predanosti organizacije održivosti.

                    Interzero ima veliko iskustvo u mjerenju utjecaja na okoliš prema međunarodnim standardima, počevši od metodologije procjene životnog ciklusa (LCA). Proveli smo brojne LCA studije u raznim industrijama koje pružaju dragocjene uvide u prakse održivosti i pomažu tvrtkama da smanje svoj utjecaj na okoliš.

                    Naša stručnost i predanost održivosti čine nas pouzdanim partnerom za organizacije koje žele poboljšati svoj ekološki učinak.

                    Nadzorna ploča ekološke održivosti nudi organizacijama brojne prednosti pružajući jasan i sažet vizualni prikaz ekološke učinkovitosti i omogućavajući informirano donošenje odluka, kako bi se smanjio utjecaj na okoliš:

                    • Kako bi se smanjio utjecaj na okoliš.
                    • Usklađenost s regulatornim zahtjevima i zahtjevima ESG-a: kako oni postaju sve stroži, uz ekološku učinkovitost, sve su više u fokusu
                    • Konkurentnost: sve više potrošača/kupaca donosi ekološki prihvatljive odluke o kupnji
                    • Zelena komunikacija: poboljšanje imidža na tržištu
                    • Metoda izračuna na temelju međunarodnih standarda: GRI – GHG – CED
                      *Certifikacija u tijeku
                    • Po mjeri: naše rješenje je prilagodljivo i odgovara potrebama vašeg poslovanja, bilo na korporativnoj ili individualnoj razini

                    To je prilagođeno rješenje temeljeno na individualnim potrebama i očekivanjima.

                    Nakon početne detaljne rasprave, Interzero će procijeniti potrebe vaše organizacije i ponuditi najbolje rješenje za vaše zahtjeve.

                    Kontakt

                    Vaša kontakt osoba:

                    Katarina Jerbić