Ovlašteni predstavnik u Poljskoj
Ovlašteni predstavnik u Poljskoj
Svaki poduzetnik koji stavlja električnu i elektroničku opremu na tržište mora ispuniti niz obveza propisanih Zakonom o WEEE-u. Poljske tvrtke to mogu učiniti samostalno ili putem organizacije za oporabu. S druge strane, strane tvrtke mogu biti obavezne imenovati ovlaštenog predstavnika u Poljskoj koji će u njihovo ime obavljati EPR obveze.
Jeste li dužni imenovati ovlaštenog predstavnika u Poljskoj?
Ako vaša tvrtka ispunjava sljedeće uvjete:
- je proizvođač električne i elektroničke opreme, uvozi ili stječe opremu unutar Zajednice, naručuje opremu pod vlastitom robnom markom,
- ima sjedište izvan Poljske,
- prodaje električnu i elektroničku opremu kupcima u Poljskoj na daljinu (internetska trgovina, prodajne platforme,…)
…tada ste dužni imenovati ovlaštenog predstavnika u Poljskoj.
Tvrtke koje ne ispune ovu obvezu mogu biti kažnjene novčanom kaznom između 15.000 i 500.000 funti.
EPR ovlašteni predstavnik u Polskoj
Primjer:
Ja sam proizvođač električne i elektroničke opreme u Češkoj Republici. Odlučujem prodavati svoje proizvode online kupcima u Poljskoj koristeći platforme kao što su Allegro, Arena, Ceneo, eBay, Erli ili Amazon. Trebam li imati ovlaštenog predstavnika u Poljskoj?
Odgovor:
Da, prema poljskom zakonu dužni ste imenovati ovlaštenog predstavnika u Poljskoj koji će u vaše ime obavljati EPR obveze.
Tko može biti ovlašteni predstavnik vaše tvrtke?
Ulogu ovlaštenog predstavnika u Poljskoj mogu obavljati fizičke osobe, pravne osobe i organizacijski subjekti bez pravne osobnosti. Jedini zakonski uvjet je potreba za registriranim sjedištem na poljskom teritoriju.
Da biste uspostavili ovlaštenog predstavnika vaše tvrtke u Poljskoj, potrebno je sklopiti pisani ugovor s odabranim subjektom. Nakon potpisivanja ugovora, vaš odabrani predstavnik će izvršavati obveze vaše tvrtke putem organizacije za oporabu.
Ovlašteni predstavnik tvrtke u Poljskoj može biti i organizacija za oporabu električne i elektroničke opreme, kao što je Interzero.
Interzero – Vaš ovlašteni predstavnik u Poljskoj
Nudimo uslugu ovlaštenog predstavnika u Poljskoj, svim poduzećima koja stavljaju opremu na poljsko tržište. Kao organizacija za oporabu električne i elektroničke opreme, obavljat ćemo sve dužnosti vaše tvrtke bez ikakvih posrednika. Naši stručnjaci će se upoznati sa specifičnostima vašeg poslovanja i odrediti vrstu i status vaših EPR obveza, a zatim će vam ponuditi najpovoljniju ponudu.
Izravnim ugovaranjem s Interzerom možete biti sigurni da će zakonske obveze vaše tvrtke biti ispunjene pouzdano, pravovremeno i sveobuhvatno.
Ako ste dobavljač opreme unutar Zajednice ili prodajete izravno kupcima izvan Poljske putem komunikacije na daljinu, možete koristiti našu pomoć u uspostavljanju ovlaštenog predstavnika (ponekad se naziva i ovlašteni predstavnik) u drugim zemljama EU u kojima Interzero Grupa posluje: Austriji, Njemačkoj, Španjolskoj ,Italiji, Sloveniji i Hrvatskoj.
Zašto imenovati ovlaštenog predstavnika u Poljskoj?
Uspostavljanje ovlaštenog predstavnika u Poljskoj nije samo obveza, već i niz pogodnosti za vašu tvrtku. Koje? Provjerite!
Zahvaljujući uspostavljanju partnerstva s tvrtkom Interzero:
- ispunjavate zakonsku obvezu osnivanja ovlaštenog predstavnika u Poljskoj,
- bit ćete sigurni da su sve aktivnosti koje se provode u ime vaše tvrtke u skladu s važećim zakonodavstvom,
- izbjeći ćete ozbiljne posljedice koje proizlaze iz nepravilne provedbe ili neprovođenja zakonskih obveza vaše tvrtke (npr. u obliku financijskih kazni),
- pružit ćete stranim distributerima vaše opreme dodatnu pogodnost oslobađanja od obveza uvoditelja opreme.
Koje odgovornosti preuzimamo kao ovlašteni predstavnik vaše tvrtke?
Kao ovlašteni predstavnik vaše tvrtke u Poljskoj, Interzero će preuzeti sve obveze prema Zakonu o otpadnoj električnoj i elektroničkoj opremi. To uključuje odgovornosti:
- organizacija i financiranje prikupa i obrade EE otpada,
- postizanje minimalnih godišnjih stopa prikupa EE otpada (od 2021. nadalje od 65% prosječne godišnje težine unesene opreme),
- postizanje minimalnih razina oporabe i pripreme za ponovnu upotrebu i recikliranje EE otpada,
- sklapanje ugovora s reciklerom u skladu s Zakonom,
- provođenje kampanja javnog obrazovanja,
- godišnje obračunavanje obveza provođenja kampanja javnog obrazovanja.
Imajte na umu da su obveze proizvođača, na svim subjektima koji prodaju električnu i elektroničku opremu putem komunikacije na daljinu izravno korisnicima u Poljskoj, bez obzira na vrstu i količinu opreme plasiran na poljsko tržište! Potpišite ugovor s Interzerom već danas – s nama ćete biti oslobođeni tereta odgovornosti i dobiti vrijeme za ono što je najvažnije za razvoj vašeg poslovanja.
Zašto Interzero?
Interzero Grupa pruža integrirane usluge zaštite okoliša kupcima u Poljskoj, Europi i diljem svijeta više od 30 godina. Imamo veliko iskustvo, široke kompetencije i kvalificirani tim stručnjaka koji svakodnevno podržavaju poduzetnike u gotovo svim područjima vezanim uz zaštitu okoliša.
Zašto biste trebali odabrati Interzero kao ovlaštenog predstavnika svoje tvrtke u Poljskoj?
- Mi smo organizacija za oporabu električne i elektroničke opreme i dugi niz godina ispunjavamo zakonske dužnosti posrednika za naše kupce.
- Nudimo konkurentne cijene i mogućnost korištenja našeg širokog spektra drugih usluga zaštite okoliša na jednom mjestu.
- Naši stručnjaci imaju veliko znanje i dugogodišnje iskustvo kako bi osigurali da dužnosti vaše tvrtke teku nesmetano i bez problema.
- Aktivni smo u brojnim zemljama EU-a i stoga možemo djelovati kao ovlašteni predstavnik i u drugim državama članicama.
Niste sigurni treba li vaša tvrtka imenovati ovlaštenog predstavnika u Poljskoj? Imate li pitanja o usluzi ovlaštenog predstavnika? Ili možda želite uspostaviti ovlaštenog predstavnika u drugim zemljama EU-a? Pišite nam! Naši stručnjaci rado će vam pomoći i otkloniti sve vaše nedoumice.
Odaberite zemlju u kojoj vam je potreban ovlašteni predstavnik i saznajte više o lokalnim EPR propisima
Ovlašteni predstavnik Hrvatska
Ovlašteni predstavnik Austrija
Ovlašteni predstavnik Italja
Ovlašteni predstavnik Njemačka
Ovlašteni predstavnik Slovenija
Ovlašteni predstavnik Španjolska
Kontakt
Ovlašteni predstavnik za EPR u EU
Ovlašteni predstavnik za EPR u EU
Prodajete li svoje proizvode stranim kupcima iz država članica EU? Planirate li započeti takvu prodaju, ali ne znate koje formalnosti trebate ispuniti? Ako želite prodavati proizvode putem web shopa, prodajne platforme ili drugih sredstava komunikacije na daljinu, morate imenovati ovlaštenog predstavnika svoje tvrtke.
U zemljama EU-a imenovanje ovlaštenog predstavnika (također poznatog kao ovlašteni predstavnik) potrebno je prema zakonodavstvu o proširenoj odgovornosti proizvođača (EPR). To je subjekt koji predstavlja stranog proizvođača (tj. vašu tvrtku) pred lokalnim vlastima i tijelima te osigurava ispunjavanje zakonskih obveza prema lokalnim EPR propisima. Interzero podržava tvrtke u njihovim EPR dužnostima nudeći sveobuhvatnu uslugu ovlaštenog predstavnika u Poljskoj, Njemačkoj, Austriji, Sloveniji, Hrvatskoj i Španjolskoj, između ostalog.
Odaberite zemlju u kojoj vam je potreban ovlašteni predstavnik i saznajte više o lokalnim EPR propisima
Ovlašteni predstavnik Hrvatska
Ovlašteni predstavnik Austrija
Ovlašteni predstavnik Italja
Ovlašteni predstavnik Njemačka
Ovlašteni predstavnik Poljska
Ovlašteni predstavnik Španjolska
Ovlašteni predstavnik Slovenija
Ovlašteni predstavnik u Sloveniji
Ovlašteni predstavnik za EPR u Sloveniji - Saznajte više o našoj usluzi i prijavite se online
Planirate li prodavati svoje proizvode kupcima u Sloveniji, ali nemate sjedište u Sloveniji? Morate imenovati ovlaštenog predstavnika vaše tvrtke kako biste ispunili svoje obveze prema EPR propisima! Od sada to možete učiniti brzo, praktično i 100% online. Istražite našu ponudu EPR usluga u Sloveniji i odaberite Interzero kao ovlaštenog predstavnika vaše tvrtke.
Imate li obvezu osnovati ovlaštenog predstavnika za EPR u Sloveniji?
Prema slovenskom zakonodavstvu o proširenoj odgovornosti proizvođača (EPR), tvrtka je dužna dostaviti sveobuhvatno i detaljno izvješće. Tvrtke koje prodaju ambalažu na slovenskom tržištu i određene kategorije proizvoda moraju ispuniti mnoge ekološke obveze. Međutim, strani subjekti ne mogu sami obavljati te zadatke – moraju koristiti lokalnog partnera, koji se naziva ovlašteni predstavnik proizvođača, koji će djelovati u njihovo ime i osigurati usklađenost s lokalnim propisima.
Ako ispunjavate sve sljedeće uvjete:
- na slovensko tržište uvodite ambalažu, pakirane proizvode ili električnu i elektroničku opremu,
- vaša tvrtka nema registrirano sjedište (registriranu adresu) u Sloveniji,
- prodajete robu izravno potrošačima (fizičkim osobama) u Sloveniji putem prodajnih kanala na daljinu (npr. online trgovina, prodajna platforma itd.)…
…tada ste obvezni osnovati ovlaštenog EPR predstavnika u Sloveniji!
NAPOMENA: Opseg vašeg poslovanja nije važan. Bez obzira prodajete li u Sloveniju jednu ili 1 000 ambalažnih jedinica, pakiranih proizvoda ili električne opreme, morate imenovati ovlaštenog EPR predstavnika.
Ovlašteni predstavnik proizvođača kao predstavnik vaše tvrtke u Sloveniji
Ovlašteni predstavnik proizvođača u Sloveniji je lokalni subjekt (pravna osoba) koji djeluje u ime vaše tvrtke i predstavlja je pred slovenskim vlastima u svim pitanjima vezanim uz EPR. Predstavnik preuzima odgovornost za izvršavanje svih vaših dužnosti u vezi s ambalažom te električnom i elektroničkom opremom stavljenom na slovensko tržište i osigurava da su aktivnosti vaše tvrtke u skladu s lokalnim EPR propisima.
Pravovremeno i pouzdano ispunjavanje zadataka proširene odgovornosti proizvođača (EPR) pozitivno utječe na percepciju potrošača o tvrtki – gradi imidž tvrtke kao ekološki odgovorne tvrtke, stvara pozitivne asocijacije i posljedično može potaknuti potencijalne kupce da odaberu njezine proizvode. Iz tog razloga najbolje je odabrati pouzdanog, iskusnog partnera kao ovlaštenog EPR predstavnika, koji će jamčiti visoku kvalitetu usluge i savjesno ispunjavati sve obveze vaše tvrtke.
Zašto odabrati Interzero kao ovlaštenog predstavnika za EPR u Sloveniji?
Kako bismo ispunili očekivanja tvrtki koje posluju međunarodno, pokrenuli smo uslugu ovlaštenog EPR predstavnika u Sloveniji. Uspostavljanjem suradnje s nama možete biti sigurni da će sve vaše dužnosti biti izvršene savjesno, na vrijeme i s najvećom pažnjom.
Na slovenskom tržištu prisutni smo od 2004. godine. U više od 20 godina stekli smo bogato iskustvo i razvili katalog najboljih praksi putem kojih možemo podržati kupce u bilo kojem sektoru u zadacima gospodarenja otpadom i provedbi zakonskih obveza u području zaštite okoliša. Naš poslovni model jedinstven je u zemlji – jedina smo tvrtka za gospodarenje otpadom koja se podvrgava redovitim neovisnim revizijama i inspekcijama te provodi napredna istraživanja i razvoj. To nam omogućuje daljnji razvoj održivih rješenja koja našim klijentima pružaju učinkovitost i isplativost, a istovremeno koriste okolišu.
Koje ćemo odgovornosti preuzeti kao ovlašteni zastupnik za EPR u Sloveniji?
Kao ovlašteni predstavnik vaše tvrtke u Sloveniji, preuzet ćemo sve odgovornosti koje proizlaze iz odredbi direktiva PPWR i WEEE, tj.:
- registraciju vaše tvrtke kod slovenskog tijela za zaštitu okoliša (ARSO) i poreznog tijela (FURS) te Ministarstva zaštite okoliša,
- pristup programu proširene odgovornosti proizvođača Interzero, u okviru kojeg osiguravamo ispunjavanje ciljeva prikupljanja, recikliranja i pripreme za ponovnu upotrebu otpada nastalog od robe koju prodajete,
- osiguravanje da vaše poslovanje bude u skladu s lokalnim propisima o proširenoj odgovornosti proizvođača,
- cikličko izvještavanje o količinama ambalaže i EE opreme stavljene na slovensko tržište,
- zastupanje vaše tvrtke pred slovenskim vlastima i tijelima,
- praćenje zakonodavnih promjena o EPR-u koja mogu utjecati na poslovanje i odgovornosti vaše tvrtke u Sloveniji.
Kako mogu uspostaviti Interzero kao ovlaštenog predstavnika svoje tvrtke u Sloveniji?
Svim poduzetnicima koji posluju na slovenskom tržištu nudimo mogućnost brzog i praktičnog potpisivanja ugovora. Ovaj se proces odvija 100% online – ne morate putovati u Sloveniju, posjećivati urede ili čak ispisivati dokumente. Sve što trebate učiniti je elektronički potpisati ugovor i priložiti datoteku u namjenskom korisničkom portalu.
Da biste Interzero postavili kao ovlaštenog predstavnika svoje tvrtke, koristite Interzero portal za autorizaciju i slijedite korake u nastavku:
- Izradite besplatni korisnički račun za svoju tvrtku – ispunite podatke o tvrtki i potvrdite svoju registraciju.
- Izračunajte trošak vašeg ugovora – unesite podatke o količini ambalaže i proizvoda koji ulaze na slovensko tržište kako biste saznali trošak ugovora.
- Potvrdite da su podaci točni.
- Generirajte ugovor i upoznajte se s njegovim sadržajem.
- Potpišite ugovor i pošaljite nam ga u skladu s primljenim uputama.
Trebate ovlaštenog predstavnika i u drugim europskim zemljama? Ovu uslugu nudimo na svim tržištima EU, kao i u Velikoj Britaniji, Norveškoj i Švicarskoj. Otkrijte našu ponudu sveobuhvatnih EPR usluga diljem Europe!
Odaberite zemlju u kojoj vam je potreban ovlašteni predstavnik i saznajte više o lokalnim EPR propisima
Ovlašteni predstavnik Hrvatska
Ovlašteni predstavnik Austrija
Ovlašteni predstavnik Italja
Ovlašteni predstavnik Njemačka
Ovlašteni predstavnik Poljska
Ovlašteni predstavnik Španjolska
Kontakt
Ovlašteni predstavnik u Austriji
Zakonodavstvo o proširenoj odgovornosti proizvođača u Austriji: obavezno licenciranje ambalaže i imenovanje ovlaštenog predstavnika od 2023.g.
Hrvatski poduzetnici koji prodaju proizvode i ambalažu u Austriju trebali bi biti svjesni da je od 1. siječnja 2023.g. u ovoj zemlji stupila na snagu Uredba o proširenoj odgovornosti proizvođača, koja je ekvivalentna hrvatskom Zakonu o gospodarenju otpadom. Usredotočuje se na dvije glavne teme: licenciranje ambalaže i imenovanje ovlaštenog predstavnika u Austriji.
Kako ispuniti svoje EPR obveze? Interzero vam u tome može pomoći.
Novi EPR propisi (VVO) stupaju na snagu u Austriji od 2023.g.
Od početka 2023.g. u Austriji su stupili na snagu novi propisi o proširenoj odgovornosti proizvođača, poznati kao EPR propisi (EPR = Extended Producer Responsibility). Ove odredbe nameću niz ekoloških obveza tvrtkama koje prodaju proizvode u Austriju, a čiji je cilj povećati stopu recikliranja ambalaže i otpada od proizvoda te smanjiti utjecaj njihovih aktivnosti na okoliš.
Prodajete li proizvode u Austriju? Evo vaših obveza prema EPR (VVO) propisima
Od 1. siječnja 2023.g. poduzetnici koji nemaju sjedište u Austriji, a koji stavljaju određene kategorije ambalaže i proizvoda na austrijsko tržište, moraju ispunjavati stroge zakonske zahtjeve.
U skladu s austrijskim EPR propisima, svaki uvoznik mora:
- registrirati se pri Austrijskoj saveznoj agenciji za okoliš,
- podnositi redovita izvješća o količinama ili težinama proizvoda i ambalaže stavljenih na tržište,
- sudjelovati u sustavu prikupljanja i recikliranja otpada u Austriji,
- platiti naknadu za licencu ovisno o vrsti i količini ambalaže ili proizvoda stavljenih na austrijsko tržište.
Važno je napomenuti da trgovci ne mogu sami ispuniti ove obveze – ako nemaju sjedište u Austriji, moraju imenovati ovlaštenog predstavnika u Austriji (Bevollmächtigten) koji će u njihovo ime djelovati kao uvoznik i biti odgovoran za vezu s lokalnim vlastima.
Na koga se odnose EPR propisi u Austriji?
Obveze prema EPR-u primjenjuju se na svaku tvrtku koja nema sjedište u Austriji i prodaje sljedeće kategorije proizvoda austrijskim kupcima:
- ambalažu, uključujući ambalažu za proizvode, transportnu ambalažu i ambalažu za otpremu,
- elektroničku i električnu opremu (EEO),
- baterije i akumulatore.
Nove propise moraju ispunjavati tvrtke sa sjedištem u bilo kojoj zemlji EU, kao i tvrtke sa sjedištem izvan EU. Prvenstveno su namijenjeni tvrtkama koje nude svoje proizvode na prodajnim platformama, npr. eBay, Amazon, Zalando.
Stoga, obveze provedbe utvrđene u EPR propisima moraju ispuniti:
- uvoznici pakiranih proizvoda, opreme te baterija i akumulatora za austrijsko tržište,
- trgovci koji prodaju ambalažu, pakirane proizvode, opremu i baterije izravno potrošačima u Austriji putem vlastitih internetskih trgovina ili internetskih prodajnih platformi.
EPR propisi ne predviđaju količinska izuzeća – Svaki trgovac mora imati ovlaštenog predstavnika u Austriji, čak i ako u Austriji prodaje samo nekoliko proizvoda ili ambalaže obuhvaćenih EPR-om.
Već imate ovlaštenog predstavnika u Austriji? Potpišite ugovor s Interzerom!
Interzero Grupa pruža profesionalne i sveobuhvatne usluge zaštite okoliša klijentima iz svih sektora već više od 30 godina. Prisutni smo u 10 zemalja, uključujući Austriju, gdje preuzimamo odgovornosti naših klijenata, uključujući i područja licenciranja, gospodarenja otpadom i recikliranja.
Kao ovlašteni predstavnik vaše tvrtke, pobrinut ćemo se za:
- registraciju vaše tvrtke kod nadležnih tijela,
- licenciranje ambalaže koja se prodaje na austrijskom tržištu,
- izvještavanje, tj. pripremu i podnošenje svih izvješća koje zahtijevaju EPR propisi u Austriji,
- osiguranje gospodarenja otpadom nastalim od ambalaže i proizvoda koje vaša tvrtka uvozi na austrijsko tržište,
- zastupanje vaše tvrtke pred austrijskim vlastima u svim pitanjima vezanim uz uvezenu ambalažu ili proizvode.
Potpisivanjem jedinstvenog ugovora prenosite na nas sve svoje odgovornosti za uvoz ambalaže, električne i elektroničke opreme, ambalaže i baterija.
Kako Interzero može postati ovlašteni predstavnik moje tvrtke?
- Registrirajte se na našem online portalu i unesite podatke o svojoj tvrtki.
- Odaberite opseg zadataka koje ćemo obavljati u ime vaše tvrtke. Imajte na umu da jedan ugovor može pokrivati ambalažu, električnu opremu i baterije.
- Navedite količine/težinu ambalaže i proizvoda koji ulaze na austrijsko tržište.
- Slijedite daljnje upute i potvrdite sklapanje ugovora.
Odaberite zemlju u kojoj vam je potreban ovlašteni predstavnik i saznajte više o lokalnim EPR propisima
Ovlašteni predstavnik Hrvatska
Ovlašteni predstavnik Slovenija
Ovlašteni predstavnik Italja
Ovlašteni predstavnik Njemačka
Ovlašteni predstavnik Poljska
Ovlašteni predstavnik Španjolska
Environmental Sustainability Dashboard
Environmental Sustainability Dashboard– ESG alat za nefinancijsko izvješćivanje
Nove zakonske obveze poduzetnika i sve veća važnost pitanja održivosti čine nefinancijsko izvješćivanje ESG-a sve većim izazovom za mnoga poduzeća. Kako bismo pojednostavili procese prikupljanja, praćenja i analize ESG pokazatelja, stvorili smo Environmental Sustainability Dashboard- savjetodavnu uslugu u kombinaciji s ESG alatom za izvješćivanje.
ESG izvještavanje – je li to ujedno i Vaša obveza?
Nefinancijsko izvješćivanje o ESG-u uvedeno je u okviru CSRD-a. Uredbe su donesene 2022. godine, a od 2024. mnoga će poduzeća morati podnositi godišnja ESG izvješća pripremljena u skladu s europskim standardima izvješćivanja o održivosti, takozvanim ESRS-om.
Obveza izvješćivanja o nefinancijskom ESG-u već se primjenjuje na gotovo 1.000 hrvatskih tvrtki. U narednim godinama sustavno će se širiti prema sljedećem rasporedu:
- od 2024. takozvana društva od javnog interesa s prihodima većim od 50 milijuna EUR i zapošljavaju min. 500 ljudi,
- Od 2025. sva velika poduzeća ili matični subjekti velikih grupa koji ispunjavaju najmanje dva od sljedećih kriterija: prihodi umanjeni za 50 milijuna EUR, više od 250 zaposlenika, bilanca u ukupnom iznosu od najmanje 25 milijuna EUR,
- Od 2026. srednja i mala trgovačka društva uvrštena na burzu koja ispunjavaju najmanje dva od sljedećih kriterija: ukupna bilanca min. 5 milijuna EUR i prihod od min. 10 milijuna EUR za mala poduzeća ili bilanca u ukupnom iznosu od min. 25 milijuna EUR i prihod od min. 50 milijuna eura za srednja poduzeća.
U području zaštite okoliša izvješća ESG-a uključivat će min. podatke o emisijama stakleničkih plinova, načinu i stupnju utjecaja poduzeća na okoliš te stanju provedbe kružnog gospodarstva.
Pripremite se za nefinancijsko izvješćivanje o ESG-u pomoću Environmental Sustainability Dashboard-a
Environmental Sustainability Dashboard savjetodavna je usluga s kojom ćete pripremiti svoju tvrtku za obvezno izvješćivanje o ESG-u. Naše rješenje sastoji se od savjetovanja o procjeni utjecaja na okoliš u odnosu na potrebe našeg klijenta, uz podršku internetske platforme.
Pomoću Environmental Sustainability Dashboard-a :
- nabrojat ćete ključne ESG čimbenike okoliša vaše tvrtke koji su potrebni za nefinancijsko izvještavanje,
- izbjeći ćete financijske kazne zbog nepoštivanja obveze izvješćivanja ESG-a i smanjiti rizik od štete za ugled društva,
- unaprijed identificirati podatke vašeg poduzeća koji utječu na procjenu ESG-a u području okoliša,
- dobit ćete vrijeme za provedbu akcija koje će poboljšati ESG rejting tvrtke i ojačati njezinu poziciju na tržištu,
- prikupljati podatke obuhvaćene ESG izvješćem na transparentnoj, digitalnoj nadzornoj ploči,
- steći ćete mogućnost stalnog praćenja ekoloških KPI-ja vaše tvrtke,
- prijavit ćete ESG čimbenike na način koji zadovoljava potrebe investitora i izvođača radova vaše tvrtke,
- smanjit ćete utjecaj vaše tvrtke na okoliš.
Environmental Sustainability Dashboard– sveobuhvatno ESG savjetovanje u području okoliša
Ključni element Nadzorne ploče za održivost okoliša savjeti su o postupku pripreme i objedinjavanja podataka za ESG izvješće. Zbog mnoštva i disperzije tih informacija, vlastiti odabir i prikupljanje mogu biti dugotrajni i pogodni za skupe pogreške.
Interzero nudi punu podršku u razumijevanju i provedbi ESG standarda i savjeta u procesu izrade ESG izvješća: od odabira opsega podataka do pripreme konačne verzije dokumenta. Kako bi se zadovoljili najviši standardi izvješćivanja, Environmental Sustainability Dashboard sastoji se od nekoliko pažljivo planiranih koraka:
- Analiza konteksta – preliminarna studija konteksta i poslovnog okruženja tvrtke,
- Analiza podataka – prikupljanje i konfiguracija ulaznih podataka, podrška pri odabiru ekoloških pokazatelja uspješnosti,
- Unos podataka – unos podataka u alat i uvodno izvješće sastavljeno u skladu sa zahtjevima taksonomije EU-a i direktive CSRD te uz mogućnost uzimanja u obzir drugih međunarodnih standarda izvješćivanja i industrijskih smjernica,
- Interpretacija uspješnosti – mapiranje rizika, kritički pregled rezultata i višedimenzionalna analiza stvarnog utjecaja tvrtke na okoliš,
- Poboljšanje performansi – izrada plana korektivnih mjera, postavljanje kratkoročnih i dugoročnih ciljeva,
- Podrška u procesu promjene – konzultantske aktivnosti, stalna prilagodba ciljeva, savjetovanje o okolišu.
Metode izračuna ESG-a usklađene s CSRD-om
ESG i pokazatelji održivosti vaše tvrtke izračunavaju se u skladu sa službenim međunarodnim standardima:
- Smjernice za izvješćivanje o održivosti (GRI)
- Protokol za stakleničke plinove (GHG protocol),
- Kumulativna potražnja za energijom (CED),
- Indeks kružnosti (MCI). Podaci će se ažurirati na odgovarajući ISO standard.
Korištena metodologija u skladu je sa zahtjevima Direktive o izvješćivanju o korporativnoj održivosti (CSRD) i standardima izvješćivanja o održivosti (ESRS).
Osim toga, uzimamo u obzir niz KPI-ja prilagođenih potrebama klijenta (emisije, energija, materijali, otpad, voda.
ESD nadzorna ploča – digitalni alat za izvješćivanje o ESG-u
Sastavni dio ESD usluge je digitalna platforma koja vam omogućuje praćenje KPI-ja, praćenje ESG čimbenika i izradu izvješća koja sadrže razrade nefinancijskih podataka tvrtke. Na nadzornoj ploči ESD platforme pronaći ćete dinamički objavljene KPI-jeve koji se mogu prikazati na više razina (nadzorna ploča, glavni pokazatelji, kategorije utjecaja, detalji KPI-ja).
ESD nadzorna ploča omogućuje vam dodjeljivanje uloga zaposlenicima (C-razini, rukovoditeljima, marketingu, menadžerima, tehničarima) i određivanju razina pristupa podacima.
Pratite ESG i ključne podatke o održivosti svoje tvrtke
Digitalna nadzorna ploča sastoji se od grafikona, grafika i tablica koje sadrže: glavne ekološke ključne pokazatelje uspješnosti, informacije o kategorijama utjecaja i detaljne informacije o KPI-jevima.
Podaci dostupni u alatu prikazani su u jasnom, grafičkom obliku, što olakšava analizu i kritički pregled postignutih rezultata.
Izrada izvješća koja zadovoljavaju ESRS standarde
S nadzorne ploče možete generirati izvješća koja uključuju razvoj KPI-ja:
- za bilo koje vremensko razdoblje,
- na razini grupe ili zemlje;
- u .pdf ili .xls formatu.
Opseg izvješća može se slobodno prilagoditi, npr. onemogućavanjem određenih dijelova izvješća za internu uporabu ili izradom cjelovitog ESG izvješća za objavu.
Razvijte svoje poslovanje pomoću Interzero-ovog Environmental Sustainability Dashboard-a
Pomoću nadzorne ploče za održivost okoliša počet ćete donositi informirane odluke usmjerene na održivost vašeg poslovanja i naučiti kako učinkovito upravljati pitanjima okoliša. Interzero stručnjaci pratit će vas u procesu promjene, olakšavajući provedbu mjera za poboljšanje ESG rezultata vaše tvrtke.
Što ćete dobiti odabirom nadzorne ploče za održivost okoliša?
- Ostvarit ćete uštede koje proizlaze iz implementacije kružnih rješenja, učinkovitije uporabe energije i drugih resursa.
- Nove kupce steći ćete proširenjem portfelja održivih usluga i proizvoda,
- Uspostavit ćete suradnju s novim poslovnim partnerima zahvaljujući ispunjavanju ESG kriterija.
- Povećat ćete vrijednost svoje tvrtke i vrijednost vašeg branda.
- Utjecat ćete na percepciju tvrtke kao dobrog poslodavca, što će vam olakšati privlačenje i zadržavanje zaposlenika.
- Tvrtki ćete omogućiti bolji pristup vanjskom financiranju i priliku da dobije povlaštene uvjete (npr. niže troškove) zajmova ili kredita.
- Poboljšat ćete svoj odnos s investitorima.
Zašto Interzero?
Jedan smo od vodećih pružatelja integriranih usluga zaštite okoliša. Već više od 30 godina podržavamo poduzetnike u ispunjavanju njihovih zakonskih obveza, poduzimanju daljnjih odgovornih koraka u području zaštite okoliša i razvoju njihovog poslovanja. Savjetujemo, provodimo revizije okoliša, preuzimamo obveze izvješćivanja i pripremamo dokumentaciju o okolišu.
Naš najveći adut je kvalificirani tim iskusnih stručnjaka koji djeluju u područjima: emisije zraka, gospodarenje vodom i kanalizacijama, gospodarenje otpadom i ambalaža. Od uvođenja ESG koncepta usredotočili smo se na kriterije ekološke održivosti tvrtke i pružili rješenja koja poboljšavaju ESG pokazatelje u ovom području i pozitivno utječu na ukupnu ocjenu ESG-a tvrtke.
Imamo veliko iskustvo u procjeni utjecaja tvrtke na okoliš pomoću međunarodne, standardizirane metodologije. Kao dio naših konzultantskih usluga, podržavamo naše klijente u planiranju i provedbi održivih aktivnosti i pružamo im inovativne digitalne alate koji automatiziraju brojne procese i minimiziraju rizik od pogrešaka.
U budućnosti se naše savjetodavne aktivnosti mogu proširiti na komponente “S” i “G”, što će omogućiti učinkovito stvaranje sveobuhvatnih ESG izvješća.
Obveza prijavljivanja nefinancijskog ESG-a u praksi – najčešća pitanja
Je li nefinancijsko izvještavanje u novoj obvezi vaše tvrtke? Pronađite odgovore na najčešća pitanja o ESG-u u Hrvatskoj.
ESG (okolišni, socijalni, upravljački) skup je pokazatelja povezanih s ekološkim, socijalnim i upravljačkim pitanjima tvrtke. Oni su osnova za izradu rejtinga i nefinancijskih procjena tvrtke, zemalja i drugih organizacija (npr. nevladinih organizacija).
Pojedinačni ESG pokazatelji i ukupna ESG procjena tvrtke omogućuju vam da provjerite vodi li se i u kojoj mjeri određena organizacija načelima održivog razvoja, provodi društveno odgovorne poslovne prakse i donosi koristi (uglavnom nefinancijske) svim dionicima. Analiza ESG strategija i izvješća koje je podnijelo društvo važan su element procjene rizika određenog društva, koju u M&A procesima provode investitori, a sve češće i potencijalni ugovaratelji određenog društva.
Izvješće ESG-a je godišnje, nefinancijsko izvješće koje pruža informacije o aktivnostima koje društvo poduzima u 3 područja: okolišnom, socijalnom i upravljačkom te o rezultatima provedenih aktivnosti. Pravilno sastavljeno ESG izvješće trebalo bi se temeljiti na smjernicama sadržanima u mnogim pravnim aktima (nacionalnim, europskim i međunarodnim) i organizacijskim, koji uključuju:
- Zakon o računovodstvu kojim se provodi Direktiva o nefinancijskom objavljivanju,
- Direktivu o nefinancijskom izvješćivanju (NFRD/CSRD);
- Uredba o objavljivanju financijskih usluga o održivosti (SFDR)
- Uredbu EU-a o taksonomiji;
- preporuke Radne skupine za objavljivanje financijskih informacija povezanih s klimom (TCFD).
Obveza izvješćivanja o ESG-u stupila je na snagu 1. siječnja 2024. Od tog datuma gotovo 1000 hrvatskih tvrtki mora podnijeti godišnja, obvezna nefinancijska izvješća. U narednim godinama obveza izvješćivanja o ESG-u proširit će se na druge, manje i manje subjekte koji djeluju u EU-u.
Od 2024. obveza izvješćivanja o nefinancijskom ESG-u primjenjivat će se na velika poduzeća, takozvane subjekte od javnog interesa ili matična društva velikih grupa s više od 500 zaposlenih i koja ispunjavaju jedan od sljedećih kriterija: neto promet veći od 40 milijuna EUR i/ili ukupnu imovinu veću od 20 milijuna EUR.
U sljedećim godinama obveza izvješćivanja o nefinancijskim sredstvima primjenjivat će se i na manje subjekte:
- od 2025. veliki subjekti ili matična društva velikih grupa koji ispunjavaju dva od sljedećih kriterija: više od 250 zaposlenika, neto promet veći od 50 milijuna EUR, ukupna imovina veća od 25 milijuna EUR,
- Od 2026. mali i srednji subjekti uvršteni na uređeno tržište EU-a koji ispunjavaju dva od sljedećih kriterija:
- za srednja poduzeća: više od 10 zaposlenika, neto promet veći od 50 milijuna EUR, ukupna imovina veća od 25 milijuna EUR,
- za mala poduzeća: više od 10 zaposlenika, neto promet veći od 10 milijuna EUR, ukupna imovina veća od 5 milijuna EUR (prenosiva do 2028.),
- Od 2028. određeni subjekti izvan EU-a s neto prometom u EU-u većim od 150 milijuna eura i podružnica u EU-u s neto prometom većim od 40 milijuna eura ili podružnica iz EU-a koja podliježe CSRD-u.
ESG mjerni podaci (poznati i kao ESG čimbenici) mogu se podijeliti u 3 glavna područja: okolišno, socijalno i upravljanje.
Primjeri ekoloških ESG čimbenika uključuju:
- ublažavanje klimatskih promjena;
- prilagodba klimatskim promjenama;
- očuvanje i održivo korištenje slatkovodnih i morskih voda;
- prijelaz na kružno gospodarstvo;
- sprečavanje i kontrola onečišćenja;
- zaštita i obnova biološke raznolikosti.
Primjeri socijalnih ESG čimbenika uključuju:
- radni uvjeti
- zdravlje i sigurnost na radu,
- inkluzivnost i raznolikost na radnom mjestu;
- mogućnost razvoja i osposobljavanja,
- razinu poštovanja ljudskih prava,
- Odnosi sa zajednicom,
- utjecaj tvrtke/robne marke na potrošače i krajnje korisnike.
Primjeri ESG čimbenika povezanih s korporativnim upravljanjem uključuju:
- korporativna kultura i odgovorno poslovanje,
- korištenje/funkcioniranje korupcije i podmićivanja;
- politički utjecaj i lobističke aktivnosti tvrtke,
- odnosi s dobavljačima i poslovnim partnerima,
- zaštita privatnosti i sigurnosti podataka.
Kontakt
ESD
Environmental Sustainability Dashboard
je rješenje za praćenje i optimiziranje relevantnih ekoloških metrika, kao i za upravljanje ciljevima održivosti. Prikladno za tvrtke svih veličina. Naš cilj je povesti Vas na put kojim ćete postići i premašiti svoje ciljeve održivosti.
Naše rješenje objašnjeno u 90 sekundi
Prednosti svakog koraka kojeg napravite s nama
6 KPI optimizacija
Izgradite održivo poslovanje.
5 Interpretacija rezultata
Kritički pregled rezultata.
4 Nadzorna ploča
Potpuni pregled utjecaja na okoliš.
1 Analiza konteksta
Preliminarna analiza i definicija sveobuhvatnih ciljeva.
2 Analiza podataka
Definiranje relevantnih kriterija.
3 Unos podataka
Definiranje unosa podataka.
Imate li kakvih pitanja?
Naš stručnjak Vam stoji na raspolaganju da vam pruži informacije o našem rješenju.
1 Analiza konteksta
Kako biste izgradili održivo poslovanje, odlučili smo koristiti analizu ekoloških učinaka kao početnu točku.
- Preliminarna analiza: Zajedno planiramo kako ćete definirati ciljeve i prilagođavamo ih vašem individualnom kontekstu
- Analiza procesa: Definirajte ciljeve održivosti, relevantne KPI-eve i strategiju integracije podataka
- Definicije makro ciljeva: Postavite specifične ciljeve održivosti koji su u skladu s poslovnim ciljevima
2 Analiza podataka
Kako bismo dopustili da podaci o okolišu upravljaju vašim odlukama u budućnosti, prvo moramo prikupiti relevantne informacije.
- Relevantni KPI-evi: Definirajte odgovarajuće i sveobuhvatne podatke za smislene uvide
- Analiza potrebnih podataka: Definirano je strukturiranje ulaznih podataka
- Analiza dostupnih podataka: Postojeći podaci u vašoj tvrtki uspoređuju se s potrebnim podacima provođenjem GAP analize
- Postavljanje procesa unosa podataka
3 Unos podataka
Naši konzultanti pomažu vam da postanete svjesni svojih vrijednih podataka i otkrijete informacije koje pokreću vaš utjecaj na okoliš.
- Predložak za unos podataka
- Provjera podataka: Provjerite točnost podataka kako biste osigurali pouzdane rezultate
- Podrška za unos podataka
4 Nadzorna ploča
Snažne vizualizacije Vaših podataka o održivosti daju Vam uvide koji Vam pomažu u svakodnevnom poslu.
- KPI-evi na više razina: nadzirite parametre u svrhu izvješćivanja i također postavite KPI-eve usklađene sa standardima
- Izvješćivanje: steknite korisne uvide i izvezite ih
- Prilagodljivost: možete prilagoditi svoju nadzornu ploču i grafiku kako bi uvijek odgovarali vašem brendiranju
5 Interpretacija podataka
Naši konzultanti ističu gdje se možete poboljšati s učinkovitošću i djelotvornošću te kratkoročno i dugoročno.
- Kritički pregledamo rezultate: Steknite dublje razumijevanje podataka i njihovih implikacija
- Usredotočite se na određene KPI-eve: Dobijte prilagođena objašnjenja
6 Poboljšanje KPI-eva
Bilo da želite steći certifikat održivosti ili samo nadmašiti svoje konkurente, mi smo tu da isplaniramo vašu zelenu budućnost.
- Definirajte akcijske planove: Procijenite izvedbu u odnosu na KPI-eve i identificirajte područja za poboljšanje
- Prilagodite ciljeve: Prilagođene radnje poboljšanja na temelju KPI-eva i ciljeva
- Podrška pri implementaciji: Provedite mjere i poboljšajte svoj ekološki učinak zahvaljujući našim kružnim rješenjima
Certifikacija mogućnosti recikliranja
- Möglichkeit der Zertifizierung der Recyclingfähigkeit der Verpackung nach der "Made4Recycling"-Methode von Interzero
Zertifizierung der Auswirkungen
- Zertifizierung der Ergebnisse der detaillierten Analyze durch eine dritte Partei (Zertifizierungsstelle)
Neka naš tim predstavi Environmental Sustainability Dashboard
FAQ
Nadzorna ploča za održivost okoliša rješenje je tvrtke Interzero za organizacije svih veličina koje su zainteresirane za praćenje podataka povezanih s održivošću. Naša nadzorna ploča omogućuje jednostavan pristup različitim ekološkim KPI-jevima kao što su potrošnja energije, emisije, potrošnja vode, upravljanje otpadom i drugi čimbenici okoliša.
Izračuni nadzorne ploče ekološke održivosti temelje se na najvažnijim međunarodnim standardima:
- Globalna inicijativa za izvješćivanje – GRI
- Inicijativa za stakleničke plinove – GHG
- Kumulativna potražnja energije – CED
Interzero metodologiju certificirale su organizacije GRI, GHG i CED.
Naša nadzorna ploča održivosti u potpunosti je usklađena s Direktivom o korporativnom izvješćivanju o održivosti (CSRD) i Europskim jedinstvenim sustavom izvješćivanja (ESRS). Pomno pratimo razvoj ESRS-a i predani smo svim potrebnim prilagodbama kako bismo osigurali kontinuiranu usklađenost.
Službenu izjavu o usklađivanju GRI-a s ESRS-om možete pogledati na web stranici Globalne inicijative za izvješćivanje: Link na GRI ESRS usklađivanje
Nadzorna ploča održivosti okoliša strateški je alat koji vašoj organizaciji pomaže u donošenju odluka na temelju podataka o vašoj uspješnosti u održivosti.
Interzero nadzorna ploča predstavlja važne ekološke pokazatelje i podatke na jasan i razumljiv način: razina detalja koja se prikazuje može se prilagoditi potrebama korisnika.
Interzero vas podržava iskusnim savjetovanjem o procjeni utjecaja na okoliš i izvješćivanju:
- Analiza konteksta i podataka postavljanje/ažuriranje ulaznih podataka
- Interpretacija rezultata
- Poboljšanje učinka – postavljanje ciljeva, definiranje akcijskih planova
- Stalna podrška za upravljanje nadzornom pločom
Analizirajući ključne ekološke metrike, Interzero može identificirati neučinkovitosti, poboljšati korporativne napore za održivost, postaviti ciljeve, pratiti napredak i poboljšati cjelokupnu ekološku strategiju.
Nadzorna ploča za održivost okoliša ima ključnu ulogu u pomaganju tvrtkama da pregledaju svoj ekološki učinak i donesu informirane odluke. Omogućuje vizualizaciju podataka i omogućuje zainteresiranim stranama da identificiraju trendove, postave ciljeve, mjere napredak i identificiraju područja za poboljšanje.
Jača transparentnost, odgovornost i održive prakse.
Izračuni utjecaja Scope 3 izvode se u skladu s utvrđenim standardima izvješćivanja o održivosti kao što je Globalna inicijativa za izvješćivanje (GRI), posebno GRI 305-3 i 305-5, kao i smjernice o stakleničkim plinovima (GHG) i kumulativnoj potražnji energije (CED). Važno je napomenuti da je prikupljanje podataka Scope 3 odgovornost korisnika, a mi pružamo alate i podršku kao pomoć u ovom procesu.
Može uključivati širok raspon podataka, uključujući podatke o potrošnji energije, emisijama stakleničkih plinova, potrošnji vode, stvaranju otpada i stopama recikliranja, proizvodnji obnovljive energije i drugim relevantnim ekološkim pokazateljima.
Specifični uključeni podaci mogu se prilagoditi ciljevima, industriji i prioritetima organizacije.
Svi podaci sigurno se pohranjuju u AWS-u, svjetskom lideru u računalstvu u oblaku, u njegovom podatkovnom centru u Frankfurtu. Naše mjere sigurnosti podataka uključuju redovite sigurnosne revizije i usklađenost s GDPR-om i drugim relevantnim propisima o zaštiti podataka kako bismo osigurali sigurnost i povjerljivost vaših podataka.
Ne, nadzorna ploča ne generira izvješće o održivosti. Umjesto toga, daje KPI-eve koji se mogu uključiti u izvješće o održivosti.
Interzero može izraditi izvješće o održivosti za vašu tvrtku. Podaci koje generira nadzorna ploča kompatibilni su sa zahtjevima Direktive o korporativnom izvješćivanju o održivosti (CSRD) i stoga su prikladni za uključivanje u izvješće.
Naravno, možemo izraditi izvješće o održivosti prilagođeno potrebama vaše tvrtke. Podaci koje generira nadzorna ploča ispunjavaju zahtjeve Direktive o korporativnom izvješćivanju o održivosti (CSRD) i stoga su prikladni za integraciju u izvješće.
Obratite se našim stručnjacima za održivost
Interzero Dashboard pruža podatke i uvide potrebne za izvješćivanje o održivosti u standardnom formatu Globalne inicijative za izvješćivanje (GRI, serija 300). Organizacijama omogućuje prikupljanje, analizu i predstavljanje podataka o ekološkoj učinkovitosti na standardiziran i transparentan način. Ti se podaci mogu koristiti za izradu izvješća o održivosti, odgovaranje na upite dionika, ispunjavanje obveza izvješćivanja i demonstriranje predanosti organizacije održivosti.
Interzero ima veliko iskustvo u mjerenju utjecaja na okoliš prema međunarodnim standardima, počevši od metodologije procjene životnog ciklusa (LCA). Proveli smo brojne LCA studije u raznim industrijama koje pružaju dragocjene uvide u prakse održivosti i pomažu tvrtkama da smanje svoj utjecaj na okoliš.
Naša stručnost i predanost održivosti čine nas pouzdanim partnerom za organizacije koje žele poboljšati svoj ekološki učinak.
Nadzorna ploča ekološke održivosti nudi organizacijama brojne prednosti pružajući jasan i sažet vizualni prikaz ekološke učinkovitosti i omogućavajući informirano donošenje odluka, kako bi se smanjio utjecaj na okoliš:
- Kako bi se smanjio utjecaj na okoliš.
- Usklađenost s regulatornim zahtjevima i zahtjevima ESG-a: kako oni postaju sve stroži, uz ekološku učinkovitost, sve su više u fokusu
- Konkurentnost: sve više potrošača/kupaca donosi ekološki prihvatljive odluke o kupnji
- Zelena komunikacija: poboljšanje imidža na tržištu
- Metoda izračuna na temelju međunarodnih standarda: GRI – GHG – CED
*Certifikacija u tijeku - Po mjeri: naše rješenje je prilagodljivo i odgovara potrebama vašeg poslovanja, bilo na korporativnoj ili individualnoj razini
To je prilagođeno rješenje temeljeno na individualnim potrebama i očekivanjima.
Nakon početne detaljne rasprave, Interzero će procijeniti potrebe vaše organizacije i ponuditi najbolje rješenje za vaše zahtjeve.
ESD-old
Pripremljen na osnovu 30 godina iskustva u industriji i savjetovanju, Interzero's Environmental Sustainability Dashboard nezamjenjiv je alat za dubinsku analizu Vaših ekoloških ključnih pokazatelja uspješnosti.Ako pripremate izvještaj o održivosti, izvještaj za zainteresirane strane ili banke, to je pravi alat za Vas.
Sa dokazanim iskustvom Vam Interzero može pomoći poboljšati Vaše inicijative održivosti, postavljanje ciljeva, pratiti napredak i postići konačno poboljšanje vaše ukupne strategije
1 Analiza konteksta
- Preliminarna analiza: Shvatimo klijentov jedinstveni kontekst za učinkovito planiranje održivosti.
- Analiza procesa: Zajedno s Vama definiramo ciljeve održivosti, relevantne KPI-ove i strategiju integracije podataka.
- Definicije makro ciljeva: Postavimo specifične ciljeve održivosti u skladu s poslovnim ciljevima.
2 Analiza podataka
- Relevantni KPI-jevi: Zajedno definiramo odgovarajuće i sveobuhvatne podatke za smislene uvide.
- Analiziramo dostupne podatke
- Definiramo ulazne podatake
- Postavimo proces ulaznih podataka
3 Unos podataka
- Klijent predloži ulazne podatke
- Provjera podataka: Provjerimo točnost podataka kako bismo osigurali pouzdane rezultate.
- Podrška za unos podataka
4 Nadzorna ploča
- KPI-jevi na više razina: Pratimo parametre u svrhu održivog izvješćivanja.
- Izvješćivanje: steknite korisne uvide, koje možete prezentirati u izvještaju o održivosti.
5 Tumačenje
- Kritički pregledi rezultata: Pomažemo klijentima da steknu dublje razumijevanje podataka i njihovih implikacija.
- Usredotočite se na specifične KPI-je: Dobite prilagođena objašnjenja.
6 Poboljšanje performansi
- Definicija akcijskih planova: Procijenite izvedbu u odnosu na KPI i identificirajte područja za poboljšanje.
- Prilagodba ciljeva: Prilagodite mjere poboljšanja na temelju KPI-ja i ciljeva.
- Podrška implementaciji
Procjena mogućnosti recikliranja
- Mogućnost procjene reciklabilnosti ambalaže prema Interzero metodi "Made4Recycling".
Procjena utjecaja na okoliš
- Potvrdba rezultata detaljne analize od strane treće strane (certifikacijsko tijelo).
FAQ
Nadzorna ploča za održivost okoliša rješenje je tvrtke Interzero za organizacije svih veličina koje su zainteresirane za praćenje podataka povezanih s održivošću. Naša nadzorna ploča omogućuje jednostavan pristup različitim ekološkim KPI-jevima kao što su potrošnja energije, emisije, potrošnja vode, upravljanje otpadom i drugi čimbenici okoliša.
Izračuni nadzorne ploče ekološke održivosti temelje se na najvažnijim međunarodnim standardima:
- Globalna inicijativa za izvješćivanje – GRI
- Inicijativa za stakleničke plinove – GHG
- Kumulativna potražnja energije – CED
Interzero metodologiju certificirale su organizacije GRI, GHG i CED.
Naša nadzorna ploča održivosti u potpunosti je usklađena s Direktivom o korporativnom izvješćivanju o održivosti (CSRD) i Europskim jedinstvenim sustavom izvješćivanja (ESRS). Pomno pratimo razvoj ESRS-a i predani smo svim potrebnim prilagodbama kako bismo osigurali kontinuiranu usklađenost.
Službenu izjavu o usklađivanju GRI-a s ESRS-om možete pogledati na web stranici Globalne inicijative za izvješćivanje: Link na GRI ESRS usklađivanje
Nadzorna ploča održivosti okoliša strateški je alat koji vašoj organizaciji pomaže u donošenju odluka na temelju podataka o vašoj uspješnosti u održivosti.
Interzero nadzorna ploča predstavlja važne ekološke pokazatelje i podatke na jasan i razumljiv način: razina detalja koja se prikazuje može se prilagoditi potrebama korisnika.
Interzero vas podržava iskusnim savjetovanjem o procjeni utjecaja na okoliš i izvješćivanju:
- Analiza konteksta i podataka postavljanje/ažuriranje ulaznih podataka
- Interpretacija rezultata
- Poboljšanje učinka – postavljanje ciljeva, definiranje akcijskih planova
- Stalna podrška za upravljanje nadzornom pločom
Analizirajući ključne ekološke metrike, Interzero može identificirati neučinkovitosti, poboljšati korporativne napore za održivost, postaviti ciljeve, pratiti napredak i poboljšati cjelokupnu ekološku strategiju.
Nadzorna ploča za održivost okoliša ima ključnu ulogu u pomaganju tvrtkama da pregledaju svoj ekološki učinak i donesu informirane odluke. Omogućuje vizualizaciju podataka i omogućuje zainteresiranim stranama da identificiraju trendove, postave ciljeve, mjere napredak i identificiraju područja za poboljšanje.
Jača transparentnost, odgovornost i održive prakse.
Izračuni utjecaja Scope 3 izvode se u skladu s utvrđenim standardima izvješćivanja o održivosti kao što je Globalna inicijativa za izvješćivanje (GRI), posebno GRI 305-3 i 305-5, kao i smjernice o stakleničkim plinovima (GHG) i kumulativnoj potražnji energije (CED). Važno je napomenuti da je prikupljanje podataka Scope 3 odgovornost korisnika, a mi pružamo alate i podršku kao pomoć u ovom procesu.
Može uključivati širok raspon podataka, uključujući podatke o potrošnji energije, emisijama stakleničkih plinova, potrošnji vode, stvaranju otpada i stopama recikliranja, proizvodnji obnovljive energije i drugim relevantnim ekološkim pokazateljima.
Specifični uključeni podaci mogu se prilagoditi ciljevima, industriji i prioritetima organizacije.
Svi podaci sigurno se pohranjuju u AWS-u, svjetskom lideru u računalstvu u oblaku, u njegovom podatkovnom centru u Frankfurtu. Naše mjere sigurnosti podataka uključuju redovite sigurnosne revizije i usklađenost s GDPR-om i drugim relevantnim propisima o zaštiti podataka kako bismo osigurali sigurnost i povjerljivost vaših podataka.
Ne, nadzorna ploča ne generira izvješće o održivosti. Umjesto toga, daje KPI-eve koji se mogu uključiti u izvješće o održivosti.
Interzero može izraditi izvješće o održivosti za vašu tvrtku. Podaci koje generira nadzorna ploča kompatibilni su sa zahtjevima Direktive o korporativnom izvješćivanju o održivosti (CSRD) i stoga su prikladni za uključivanje u izvješće.
Naravno, možemo izraditi izvješće o održivosti prilagođeno potrebama vaše tvrtke. Podaci koje generira nadzorna ploča ispunjavaju zahtjeve Direktive o korporativnom izvješćivanju o održivosti (CSRD) i stoga su prikladni za integraciju u izvješće.
Obratite se našim stručnjacima za održivost
Interzero Dashboard pruža podatke i uvide potrebne za izvješćivanje o održivosti u standardnom formatu Globalne inicijative za izvješćivanje (GRI, serija 300). Organizacijama omogućuje prikupljanje, analizu i predstavljanje podataka o ekološkoj učinkovitosti na standardiziran i transparentan način. Ti se podaci mogu koristiti za izradu izvješća o održivosti, odgovaranje na upite dionika, ispunjavanje obveza izvješćivanja i demonstriranje predanosti organizacije održivosti.
Interzero ima veliko iskustvo u mjerenju utjecaja na okoliš prema međunarodnim standardima, počevši od metodologije procjene životnog ciklusa (LCA). Proveli smo brojne LCA studije u raznim industrijama koje pružaju dragocjene uvide u prakse održivosti i pomažu tvrtkama da smanje svoj utjecaj na okoliš.
Naša stručnost i predanost održivosti čine nas pouzdanim partnerom za organizacije koje žele poboljšati svoj ekološki učinak.
Nadzorna ploča ekološke održivosti nudi organizacijama brojne prednosti pružajući jasan i sažet vizualni prikaz ekološke učinkovitosti i omogućavajući informirano donošenje odluka, kako bi se smanjio utjecaj na okoliš:
- Kako bi se smanjio utjecaj na okoliš.
- Usklađenost s regulatornim zahtjevima i zahtjevima ESG-a: kako oni postaju sve stroži, uz ekološku učinkovitost, sve su više u fokusu
- Konkurentnost: sve više potrošača/kupaca donosi ekološki prihvatljive odluke o kupnji
- Zelena komunikacija: poboljšanje imidža na tržištu
- Metoda izračuna na temelju međunarodnih standarda: GRI – GHG – CED
*Certifikacija u tijeku - Po mjeri: naše rješenje je prilagodljivo i odgovara potrebama vašeg poslovanja, bilo na korporativnoj ili individualnoj razini
To je prilagođeno rješenje temeljeno na individualnim potrebama i očekivanjima.
Nakon početne detaljne rasprave, Interzero će procijeniti potrebe vaše organizacije i ponuditi najbolje rješenje za vaše zahtjeve.
Studije i certifikati New
Resource conservation and climate protection
Interzero works with customers and partners to close raw material loops and achieve long-term climate change mitigation and resource conservation. The prestigious Fraunhofer UMSICHT publishes studies confirming the positive ecological effects of our work.
Customer login
Please enter your access code which you have received via email or post.
Scientifically proven climate protection
In its annual study “resources SAVED by recycling”, the Fraunhofer Institute UMSICHT calculates the extent to which the environment has been helped by Interzero’s recycling services. In 2022 alone, this study showed that 2.1 million tonnes of resources were handled by closed-loop systems run by Interzero’s companies such as Interzero in Germany, Austria, Poland; Italy and Slovenia, saving around 8.7 million tonnes of primary raw materials. This is comparable to the weight of 174,267 single-family homes. The companies also saved around 1 million tonnes of greenhouse gas emissions – this corresponds to the average annualCO2 emissions of over 100,000 four-person households.
Reducing transportation, reusing IT devices
In another study from the “resources SAVED” series, Fraunhofer UMSICHT looked at the positive impact on resources and the climate from the refurbishing and reuse of IT and communications devices, as organised by Interzero. As one example, using refurbishment to extend the service life of just one laptop saves around 181 kg of primary raw materials and 154 kg of greenhouse gas emissions.
Interzero’s Mobile Counting Centre (MCC) also helps save resources. The local availability of the mobile counting service for non-refillable bottles means companies avoid long trips to stationary counting centres. “resources SAVED” shows that the MCC’s annual CO2 savings equal the amount removed by around three wooded football pitches.
“From recyclable product design to sustainable recovery, successful circular transformation requires all stakeholders in the value chain to pull together. “
Dr.-Ing. Markus Hiebel
Head of Department Sustainability and Resource Management Fraunhofer Institute UMSICHT
8,713,378
In 2022, Interzero conserved 8.7 million tonnes of primary resources by recycling 2.1 million tonnes of raw materials.
978,569
The recycling activities of Interzero reduced greenhouse gas emissions by 1 million tonnes in the past year.
2,339,396
Recycling of electrical appliances saved more than 2.3 million tonnes of primary resources.
721,353
The company processed more than 700 million tonnes of paper, paperboard and cardboard, thus avoided round about 180,000 tonnes of greenhouse gas emissions.
513,272
A total of more than 500,000 tonnes of used glass was recycled, which reduced the use of primary raw material by 1 million tonnes.
577,353
The company recycled more than 570,000 tonnes of plastic, thereby conserving more than 2 million tonnes of primary raw materials.
"resources SAVED" certificates for our customers and partners
Sustainable competitive advantage: In cooperation with Interzero, you improve your ecological footprint and strengthen the bond with your customers. We show the amount of primary raw materials and greenhouse gases saved with us in your individual resource protection certificate, measured by your individual contribution – whether this is through recycling, the reuse of IT equipment or the reduction of transport routes.
Registrirajte se ispod
Made4Circle
Modul 1: Preliminarna analiza
Procjena trenutnog stanja
- Opišite zahtjeve kupca
- Definirajte specifikaciju podataka o ambalaži
- Opišite postupak pakiranja
Istraživanje
- Koji su zahtjevi za pakiranje proizvoda?
- Na što obratiti pozornost?
- Preliminarna analiza propisa, mogućnosti recikliranja i utjecaja trenutne ambalaže na okoliš
- Traženje alternativnih materijala
- Identifikacija potencijalnih dobavljača
Dizajn ambalaže
- Stvaranje novih koncepata ambalaže
- Provjera mogućnosti recikliranja i procjena životnog ciklusa za nove koncepte
- Usporedba mogućnosti recikliranja i procjene životnog ciklusa
Stvaranje rješenja
- Prezentacija rezultata
- Predstavljanje daljneg postupka
Modul 2: Detaljna analiza
Analiza zahtjeva proizvoda
- Koji su zahtjevi za pakiranje proizvoda?
- Na koja dodatna ograničenja obratiti pozornost?
Ocjenjivanje strojeva za ambalažu
- Koji se strojevi koriste?
- Detalji o procesu proizvodnje ambalaže
Modul 3: Dizajn rješenja
Redizajn i poboljšanje ambalaže
- Redizajn nove ambalaže po mjeri (struktura i materijali)
- Dubinska regulatorna analiza novog rješenja
- Definiranje novog rješenja s kupcem
- Koordinacija s dobavljačima ambalaže
Testiranje
- Pratnja i podrška prvih testova na stroju kupca
Modul 4: Procjena utjecaja
Procjena mogućnosti recikliranja ambalaže
- Dubinska analiza mogućnosti recikliranja nove ambalaže
Procjena utjecaja na okoliš
- Usporedna ocjena utjecaja novog rješenja ambalaže na okoliš (LCA screening)
Modul 5: Certifikacija
Certifikacija mogućnosti recikliranja
Certifikat utjecaja
- Rezultate Detaljne analize može ovjeriti treća strana (certifikacijsko tijelo)
FAQ
Made 4 Circle je Interzero rješenje za tvrtke svih veličina zainteresiranih za razvoj održive ambalaže koja se može reciklirati
Cilj Made 4 Circle je pomoći kupcima da identificiraju svoje izazove pakiranja i ponudi odgovarajuće rješenje.
Podijeljen je u 4 glavna koraka:
- Preliminarna analiza
- Procjena
- Detaljna analiza
- Procjena uticaja
Made 4 Circle je strateški alat koji podržava vašu tvrtku u donošenju ispravne odluke za ekodizajn vaše ambalaže/inovacije pakiranja.
Dizajniran da bude fleksibilan, svrhovit i modularan, Made 4 Circle rješava višestruke izazove usmjerene na poboljšanje mogućnosti recikliranja ambalaže kroz točnu i prilagođenu analizu.
Zahvaljujući našem 30-godišnjem iskustvu u industriji, Interzero je aktivan u području recikliranja ambalaže i savjetodavnih rješenja za tvrtke svih veličina na međunarodnoj razini.
Da ostanete konkurentni i održivi. Ambalaža koja se može reciklirati bitan je dio strategije održivosti tvrtke i sve važniji čimbenik pri donošenju odluka o kupnji.
Osim toga, zakonodavstvo postaje sve strože kako bi se postigli ciljevi održivosti, kao što su smanjenje otpada i očuvanje resursa.
Najnovijim prijedlogom o ambalaži i ambalažnom otpadu, Europska komisija ima za cilj do 2030. svu ambalažu učiniti prikladnom za ponovnu upotrebu ili recikliranje na ekonomski isplativ način te ograničiti količinu ambalaže, viška ambalaže, a time i ambalažnog otpada.
Made 4 Circle je rješenje koje je razvio Interzero kako bi podržao razvoj ambalaže koja se može reciklirati u skladu s europskim propisima.
Mi pomoću Made 4 Circle analiziramo vašu ambalažu i prikupljamo sve podatke u vezi s njom.
Industrijsko iskustvo tvrtke Interzero daje nam pristup najboljim i najinovativnijim rješenjima za pakiranje.
Postoji nekoliko faktora koji određuju trajanje analize Made 4 Circle, kao što su:
- Poslovne potrebe
- Izazovi poduzeća
- Opseg projekta
- Potrebne prilagodbe
Nakon prvog sastanka, Interzero je u stanju prepoznati i razviti najbolje rješenje u pravom trenutku za postizanje Vaših ciljeva.
Za više informacija obratite se našem Stručnom timu
Ne, stručnjaci Made 4 Circle koriste Vaše rezultate u daljnjoj analizi.
Made 4 Circle kružno je rješenje tvrtke Interzero namijenjeno tvrtkama svih veličina zainteresiranih za razvoj održive ambalaže koja se može reciklirati.
Ostajete konkurentni. Sve više potrošača/kupaca donosi ekološki prihvatljive odluke o kupnji.
Štedite troškove. Za buduće naknade za shemu eko-modulacije temeljene na materijalima za pakiranje koji se mogu reciklirati.
Usklađenost. Zakonski zahtjevi za pakiranje postaju sve stroži jer je fokus sve više na mogućnosti recikliranja.
Komunicirajte zeleno. Vaš ugled na tržištu se poboljšava.
Made 4 Circle je rješenje po mjeri temeljeno na individualnim potrebama i očekivanjima.
Nakon prvog sastanka, Interzero je u stanju prepoznati i razviti najbolje rješenje u pravom trenutku za postizanje Vaših ciljeva.
Za više informacija obratite se našem stručnom timu
Pogledajte i naša druga riješenja za održivu embalažu
Laboratorijska analiza
Made 4 recycling
Dizajniranje ambalaže koja se može reciklirati i izbjegavanje otpada koji se ne može reciklirati sve je važniji zadatak za trgovce na malo, vodeće robne marke i proizvođače ambalaže.
Alat za jednostanu analizu
Check 4 recycling
Za zatvaranje kruga materijala potrebno je poznavanje pravilnog postupka odvojenog prikupljanja otpada. Boce izrađene od recikliranog PET materijala, primjerice, postale su školski primjer ponovne uporabe u industriji pakiranja. Provjerom recikliranja “Check for recycling” Interzero na hrvatsko tržište donosi održive strateške mjere na području ambalaže.
Cjelovite integrirane usluge
Cjelovite integrirane usluge
Interzero vodi brigu o cjelovitom gospodarenju otpadom na lokacijama na kojima nastaju veće količine otpada. Prepustite brigu o otpadu nama.
Vaši djelatnici ne trebaju se baviti otpadom, već Vašom osnovnom djelatnošću
U vrijeme kada rad postaje skup, a kvalitetne je djelatnike teško pronaći, iznimno je važno efikasno iskorištavati vrijeme. Mi Vas rasterećujemo brige oko otpada, odvoza otpada i ambalaže te prateće dokumentacije.
Na lokaciju šaljemo svoje djelatnike ili radimo s Vašim djelatnicima prema dogovorenim uvjetima.
Sva rješenja na jednom mjestu
Interzero zaposlenik na lokaciji klijenta
Sortiranje otpada na lokaciji klijenta
Postavljanje Interzero opreme
Baliranje raznih vrsta otpada
Izdvajanje Korisnog otpada iz komunalnog otpada
Kompaktiranje komunalnog otpada
Pojačana kontrola otpisa robe u trgovinama
Vođenje dokumentacije za otpad
Organizacija odvoza putem logistike Interzero
Klijent odlučuje zadržava li postojeće sakupljače ili Interzero preporučuje nove.
Zašto odabrati Interzero za partnera, koji brine o vašem otpadu?